خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار چلسی
اتحاد چلسی
9
7,821

زیدان: برای من هازارد از رونالدو و مسی بهتر است

زیدان: برای من هازارد از رونالدو و مسی بهتر است
به گزارش ورزش 11، ادن هازارد در این فصل لیگ برتر نمایش خوبی داشت و باعث شد چلسی زمانی که دیگو کاستا را به دلیل مصدومیت از دست داد و خیلی از بازیکنان اصلی تیم نیز افت کردند، سر پا بماند و تیمش در یک قدمی قهرمانی در لیگ برتر قرار بگیرد.

پیشرفت هازارد در چند سال اخیر در لیگ برتر باعث شده خیلی ها او را با کریستیانو رونالدو و لیونل مسی مقایسه کنند. هرچند پست این بازیکن هافبک کناری است و مسی و رونالدو مهاجم هستند.

زین الدین زیدان با تمجید از این بازیکن تکنیکی گفت: هم مسی و هم رونالدو بازیکنان فوق العاده ای هستند ولی برای من ادن هازارد بهترین است. من از هر کار او در زمین لذت می برم. او در خدمت تیم بازی می کند و این موضوع خیلی برای من ارزشمند است.

زیدان ادامه داد: از رفتار هازارد خوشم می آید. قاطعیت او بسیار خوب است. بسیار خوشحال هستم که هر سال شاهد پیشرفت او هستم. اگر چه هنوز هم این بازیکن جای پیشرفت بسیار زیادی دارد. اگر چلسی امسال قهرمان لیگ جزیره شود، ادن هازارد یکی از بزرگترین عناصر قهرمانی این تیم بوده است. هازارد قطعا این فصل بهترین بازیکن لیگ برتر بود.

ستاره سابق تیم ملی فرانسه در ادامه گفت: رئال همیشه قصد به خدمت گرفتن بازیکنان بزرگ را دارد و مدتی است که روی هازارد زوم کرده ایم. دوست داریم تا او را به لیگا بیاوریم ولی می دانیم این کار چقدر سخت و دشوار است.

او درباره علاقه اش به سبک هجومی فوتبال گفت: همیشه عاشق فوتبال هجومی بودم اما حالا نمی توانید بدون تعادل مناسب بین بازی هجومی و دفاعی کار کنید. با این وجود همواره سعی می کنم از فوتبال لذت ببرم. فوتبال باید برای مردم لذت بخش باشد. قصد ندارم تا حد مرگ مردم را کسل کنم. می خواهم تمام تیم من خوب بازی کنند و منظورم یک بازی سریع در رساندن توپ به دروازه حریف است. من همه کاری را برای تزریق فلسفه ام به تیم انجام می دهم. در زمین آدم خلاقی بودم و همچنان با فرمی دیگر خلاق هستم. وقتی همه چیز درست پیش نمی رود باید راه حلی جدید پیدا کنید و اطمینان حاصل کنید جواب می گیرید. وقتی بازیکنان به تغییر شما واکنش درست نشان می دهند یعنی اینکه درست برخورد کرده اید.

او درباره بازی فوتبال علیه فقر که با همت خود او برگزار می شود گفت: بهترین چیز این است که همیشه بازیکنان جواب تلفن را با روی خوش می دهند. آن ها از ارزش این بازی ها آگاهند. هر بار از بازیکنان بیشتری استفاده می کنیم و این برای هوادارانی که به استادیوم می آیند ارزش دارد. همیشه می گویند فوتبالیست ها آدم های خودخواهی هستند اما می توانم بگویم وقتی به آن ها نیاز باشد همواره در دسترس هستند. همچنین در این بین بازیکنانی بودند که هنوز بازی می کنند مثل پیر امریک اوبامیانگ.
منبع خبر: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها: چلسی زیدان رونالدو مسی هازارد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

33 0

779 چلسی.انگلیس2221394/02/03

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi