خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,042

زیدان: مسی؟ رونالدو بهترین بازیکن دنیاست

زیدان: مسی؟ رونالدو بهترین بازیکن دنیاست
زین الدین زیدان در جدید ترین مصاحبه خود بار دیگر به تمجید از رونالدو پرداخت و از او به عنوان بهترین بازیکن دنیا یاد کرد.
به گزارش "ورزش سه"، نزدیک به 40 روز است که زیدان در رئال مادرید جایگزین رافا بنیتس شده و موفق شده 4 پیروزی و یک تساوی با کهکشانی ها در 5 بازی گذشته کسب کند. زیزو در همان نشست خبری اول خود به صراحت گفته بود که رونالدو مهمترین بازیکن رئال محسوب می شود و برنامه های تهاجمیش روی توانایی های رونالدو، بنزما و گرت بیل استوار خواهد بود.
زیدان در مصاحبه با نشریه رکورد و در پاسخ به سوالی در مورد مسی به عنوان بهترین بازیکن دنیا گفت:" مسی؟ از نظر من رونالدو بهترین بازیکن دنیاست. در مورد رونالدو چیزهای زیادی می گویند اما او قلبی رئوف دارد و انسان فروتنی است. مسی و رونالدو باهم رقیب هستند و این رقابت برای هردویشان خوب است. این مساله کمک کرده است تا هر دو به بازیکنان بهتری بدل شوند.این رقابت به نفع فوتبال است و مردم از آن لذت می برند."
زیدان در مورد ورود به دنیای مربیگری گفت:" وقتی فوتبال را کنار گذاشتم فقط به بودن کنار خانواده ام فکر می کردم و مربیگری در ذهنم وجود نداشت اما کمی بعد دریافتم که نمی توانم دور از فوتبال باشم چون این تنها کاری بود که بلد بودم. البته دنیای مربیگری کاملا متفاوت با دورانی است که فوتبالیست بودم. حالا فشار متفاوتی را روی خودم حس می کنم. یک مربی همواره مسئول شکست های تیمش است."
زیدان در مورد اهداف رئال در این فصل گفت:" برای کسب قهرمانی در لالیگا و چمپیونزلیگ خواهیم جنگید و تا روز آخر تلاشمان را خواهیم کرد. مجموعه فوق العاده ای در اختیارم است و از کار با این بازیکنان لذت می برم."

برچسب‌ها: بارسا مسی رونالدو رئال مادرید زیدان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

7 0

522 کاتولونیا20151394/11/22

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi