خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اینترمیلان
اتحاد اینترمیلان
20
2,892

پودولسكي به آرسنال باز مي گردد

پودولسكي به آرسنال باز مي گردد
به گزارش كانون هواداران اينترميلان ؛ پودولسکی از زمان انتقال به اینتر تنها یک گل زده که آن هم با پیراهن تیم ملی کشورش بوده
وداع لوکاس پودولسکی با اینتر تقریبا قطعی بود. او به صورت قرضی از آرسنال به اینتر آماده و بعد از11 بازی ضعیف در لیگ و بدون ثبت حتی ی گل گل هرگز نتوانست نظیر توهیر را برای خرید قطعی جلب کند. در بازی با پارما زمانیکه ایکاردی محروم بود و مانچینی با این حال پولدی را در ترکیب تیم نگذاشته و پوکاس مهاجم تیم جوانان تیم را به او ترجیج داد، مشخص شده بود که او در اینتر جایی نخواهد داشت.
حالا خود پودولسکی خبری جدایی اش از اینتر را اعلام کرده و به دیلی میل گفته است:" وقتی دوباره به لندن بر گردم، فکر می کنم شانس بازی خواهم داشت." او درپایان این فصل به تیم سابقش برمی گردد. پودولسکی از زمان انتقال به اینتر تنها یک گل زده که آن هم با پیراهن تیم ملی کشورش بوده. پیش از این از ماه اوت تا دسامبر هم عملکرد بهتری نداشت. 3 گل در لیگ قهرمانان زده و هرگز در لیگ برتر گلی نزده بود. ونگر به همین خاطر با رفتن او موافقت کرد.
حالا پولدی برای بازگشت به تیم سابقش لحظه شماری می کند:" هنوز یک سال قرارداد دارم و باید ببینیم چه اتفاقی می افتد. من در آرسنال راحتم و با هم تیمی هایم مشکلی ندارم و دو سال و نیم خوب را در این تیم سپری کردم. گلهای زیادی زدم و پاس گل های زیادی هم داشتم. در این فصل در شش ماه نخست شرایط راحتی نداشتم و برای همین تیمم را عوض کرده بودم. اما برای بازگشت آماده هستم"

منبع:آی اسپورت

برچسب‌ها: اینترمیلان اینتر نراتزوری پودولسکی آرسنال لیگ برتر انگلستان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

259 افتخآر اینتر1394/02/01

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi