خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آاس رم
اتحاد آاس رم
17
2,855

گارسیا: در رم آرامش وجود دارد

گارسیا: در رم آرامش وجود دارد
سرمربی فرانسوی رم از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر کالیاری راضی است. او می‌گوید در رم آرامش وجود دارد و روند خوب این تیم ادامه خواهد یافت.

رم در هفته سوم سری A توانست با دو گل کالیاری را از پیش رو بردارد تا با ۹ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به یوونتوس در صدر جدول رده‌بندی قرار گیرد.

برای رم در این دیدار خانگی دسترو و فلورنزی گلزنی کردند. رودی گارسیا، سرمربی رم از عملکرد شاگردانش در این دیدار رضایت دارد. او در نشست خبری بعد از بازی گفت: خوشحالم که داریم به روند خوب خود ادامه می‌دهیم. بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و شایسته پیروزی در این دیدار بودیم. نبض بازی را به طور کامل در دست گرفته بودیم. شروع بسیار خوبی داشتیم و همین باعث شد تا در نهایت پیروز از میدان خارج شویم.

او ادامه داد: رم در آرامش به سر می‌برد. شروع بسیار خوبی در رقابت‌های این فصل داشته و می‌خواهیم به این شروع خوب ادامه دهیم. هنوز راهی طولانی را در پیش داریم و باید به درخشش خود ادامه دهیم. زود است درباره تیم قهرمان صحبت کنیم؛ چرا که هنوز آغاز راه است و تیم‌ها بازی‌های زیادی در پیش دارند.

رم در حالی در فصل جدید سری A به میدان می‌رود که بسیاری از بازیکنان این تیم آسیب دیده هستند. گارسیا در این باره گفت: آسیب‌دیدگی بازیکنان واقعا من را اذیت می‌کند. بسیار سخت است که یک تیم مهره‌های اصلی خود را در اختیار نداشته باشد اما این فرصت را به بازیکنان دیگر می‌دهیم تا خود را نشان دهند. امیدوارم که همه بازیکنان آسیب دیده خود را هر چه سریع‌تر در شرایط بازی ببینم. با این بازیکنان قدرت رم به مراتب بیشتر خواهد شد.

رم فصل قبل هم شروع بسیار خوبی در رقابت‌های سری A داشت و با ۱۰ پیروزی پیاپی رکوردی جاودانه در تاریخ این رقابت‌ها به جا گذاشت اما در نهایت شاگردان رودی گارسیا نتوانستند جام قهرمانی را بالای سر برند و این یوونتوس بود که برای سومین سال پیاپی قهرمان شد.

برچسب‌ها: گارسیا ااس رم

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

16 0

264 اسمیت1394/01/29

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi