خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آاس رم
اتحاد آاس رم
17
2,855

گارسیا: همیشه آرامم چون به شاگردانم ایمان دارم

گارسیا: همیشه آرامم چون به شاگردانم ایمان دارم
سرمربی رم از پیروزی شاگردانش در دیدار برابر تورینو خوشحال است. او می‌گوید همیشه آرام است چرا که به توانایی شاگردانش ایمان دارد.

رم در هفته یازدهم سری A توانست با سه گل برابر تورینو به پیروزی برسد تا اختلاف سه امتیازی خود با یوونتوس صدرنشین را حفظ کند.

رودی گارسیا، سرمربی رم می‌گوید که به بازیکنانش اطمینان دارد و همین باعث شده تا همیشه آرام باشد. او پس از پیروزی قاطعانه برابر تورینو گفت: همواره احساس آرامش کرده‌ام؛ چرا که به بازیکنانم اطمینان کامل دارم. خوشحالم که در دیدار برابر تورینو هم توانستیم به پیروزی برسیم. این پیروزی‌ها باعث می‌شود تا اعتماد به نفس ما زیاد شود و با انگیزه بیشتری ادامه لیگ را دنبال کنیم.

او ادامه داد: برابر تورینو به پیروزی رسیدیم؛ چرا که توانستیم سبک بازی خود را بر حریف تحمیل کنیم. توپ و میدان را در اختیار داشتیم و شایسته پیروزی بودیم. باید در برابر دیگر حریفان هم با همین اقتدار ظاهر شویم تا بتوانیم پیروزی از میدان خارج شویم و سه امتیاز را به دست آوریم. بازی خوبی را برابر حریف به نمایش گذاشتیم و همه سه امتیاز را به دست آوردیم و همه تماشاگران راضی از ورزشگاه بیرون رفتند.

برچسب‌ها: گارسیا ااس رم

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

20 0

189 آقآ عرفان1394/01/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi