خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,298

لوک شاو: من خوش شانس ترین جوان 19 ساله دنیا هستم

لوک شاو: من خوش شانس ترین جوان 19 ساله دنیا هستم
به گزارش منچستر نیوز - لوک شاو بازیکن جوان منچستریونایتد می گوید بسیار خوش شانس است که در کنار بازیکنان بزرگ یونایتد تمرین می کند.
بازیکن با استعداد و جوان منچستریونایتد که تابستان امسال با مبلغ بالای 27 میلیون پوند به جمع شیاطین سرخ پیوست تاکنون نتوانسته است آنطور که باید و شاید خود را نشان دهد و مصدومیت های متعدد او، وی را از فرم آرمانی اش دور کرده است. با این وجود این بازیکن می گوید که به حضور در یونایتد و بازی کنار ستارگان این تیم افتخار می کند. شاو در مورد اولین سال حضورش در اولدترافورد به مجله Match of the Day magazine گفت:

به دلیل مصدومیت های زیادی که داشتم تا حدودی خسته کننده بود ولی حضور در اینجا را دوست داشتم. اگر بخواهم مانند مدرسه به عملکرد خودم در این فصل نمره بدهم، C نمره مناسبی است. تا زمانی که شما واقعا اینجا نباشید، نمی توانید درک کنید که یونایتد تا چه اندازه بزرگ است، عظمت این باشگاه شما را می ترساند. یونایتد بزرگترین باشگاه انگلیس است. در اینجا کنار بازیکنانی مثل وین رونی، آنخل دی ماریا، فالکائو و دیگران بازی می کنم و این فوق العاده است زیرا دوستان من همیشه در مورد آن ها صحبت می کنند و می گویند که چقدر بازیکنان خوبی هستند و من به این فکر می کنم که "واو، من در کنارشان بازی می کنم". شاید من یکی از خوش شانس ترین 19 ساله های دنیا هستم.
شاو همچنین در مورد شرایط رختکن و تمرینات این تیم و دوستانش در اولدترافورد اضافه کرد:

داوید دخیا بسیار شوخ و با نمک است و در عین حال هم صحبت بسیار خوبی نیز است. او یکی از بهترین های دنیای فوتبال است. داوید فصل فوق العاده ای داشت و بارها دروازه ما را نجات داد. او در آغاز راه تبدیل شدن به بهترین دروازه بان جهان است. ما چند بازیکن اسپانیایی دیگر نیز داریم که همیشه موزیک های زبان خود را پخش می کنند و به همراه آن می رقصند. بازیکنان انگلیسی از اینکار متنفر هستند. اشلی یانگ در رختکن مثل جوکر است. ما هنوز به خرابکاری پرنده روی دهان او در بازی مقابل سوانزی می خندیم.

برچسب‌ها: لوک شاو شاو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

21 0

305 Fc Man United1394/01/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi