خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,280

ابتلای دو بازیکن منچستریونایتد به کرونا

ابتلای دو بازیکن منچستریونایتد به کرونا
دو بازیکن از تیم منچستریونایتد به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و حضورشان برابر اتلتیکومادرید در هاله ای از ابهام است.

به گزارش ایلنا، رالف رانگنیک، سرمربی منچستریونایتد گفت، برونو فرناندز مبتلا به کووید در "مسابقه لحظه آخری" برای آمادگی برای بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل اتلتیکومادرید است.

فرناندز که در این فصل 9 گل و 14 پاس گل برای یونایتد به ثمر رسانده، همراه با هم تیمی هایش، لوک شاو و اسکات مک تومینای، پیروزی 3-2 مقابل تاتنهام را از دست داد.

رانگنیک در حالی که وضعیت این سه نفر را به‌روزرسانی می‌کرد، گفت که غیبت برونو به دلیل مثبت بودن آزمایش کووید-19 بود. رانگنیک گفت: "در مورد اسکاتی، امیدوارم (او سالم باشد) اما او مشکلات عضلانی با ساق پا داشت. به همین دلیل تصمیم گرفتیم که او را (در مقابل اسپرز) بازی ندهیم، زیرا اسکاتی... تنها زمانی ارزشمند است که بتواند با 100 درصد ظرفیت بدنی خود بازی کند."

"امیدوارم لوک دوشنبه به تمرینات بازگردد و برای برونو باید تا سه شنبه منتظر بمانیم و ببینیم چه می‌شود. این احتمالاً مسابقه لحظه آخری برای او خواهد بود - به دلیل کووید-19. ما باید مراقب آزمایشات کووید-19 باشیم. داوید (دخیا) هم همینطور بود. دیروز دیوید بیرون بود، او قرار نبود بازی کند اما بعد معلوم شد که اولین تست سریع او نادرست بود."

برچسب‌ها: لوک شاو برونو فرناندز منچستریونایتد کرونا ویروس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

64 Reza Wampire1400/12/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi