خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آرژانتین
اتحاد آرژانتین
4
32,565

مارادونا: مصرف مواد مخدر زندگی من را نابود کرد

مارادونا: مصرف مواد مخدر زندگی من را نابود کرد
ستاره سابق تیم ملی آرژانتین عنوان کرد مصرف مواد مخدر باعث شده است تا زندگی شخصی او نابود شود.
مارادونا

دیگو مارادونا عنوان کرد اگر به مواد مخدر اعتیاد پیدا نمی‌کرد، می توانست به یک فوتبالیست بی‌نظیر تبدیل شود. البته آرژانتین با این بازیکن بزرگ به دو فینال جام جهانی راه یافت که منجر به قهرمانی "آلبی‌سلسته" در سال ۱۹۸۶ شد. مارادونا در سال ۱۹۹۱ به دلیل ممصرف مواد مخدر به ۱۵ ماه محرومیت از فوتبال محکوم شد.

دیگو مارادونا اسطوره فوتبال آرژانتین و یکی از برترین بازیکنان تاریخ فوتبال جهان در گفتگو با پایگاه اینترنتی TyC Sports گفت: اگر مواد مخدر مصرف نمی کردم، می توانستم به یک فوتبالیست بی نظیر تبدیل شوم. قبل از اینکه برای ادامه فوتبالم به اروپا بروم، می دانستم از چه مهارت هایی برخوردار هستم و به راحتی مدافعان روبرو خودم را کنار خواهم زد.

مارادونا ادامه داد: همیشه با هم تیمی هایم رابطه خیلی خوبی داشتم. آنها وقتی توپ زیر پای من بود نمی‌توانستند کمکی به من کنند و تنها هیجان زده می شدند که من چه کارهایی می توانم با توپ انجام دهم.

ستاره سابق تیم ملی آرژانتین در پایان گفت: از مصرف مواد مخدر خیلی ناراحتم . من در حال حاضر ۵۳ سال سن دارم ولی به دلیل مصرف مواد مخدر انگار ۸۰ ساله هستم. مصرف مواد مخدر زندگی من را نابود کرد و باعث شد فرزندانم و خانواده‌ام شرایط سختی را تجربه کنند. متاسفانه زندگی طبیعی نداشتم و مشکلات زیاد در زندگی شخصی من باعث شد تا دچار این وضعیت شوم.

برچسب‌ها: مارادونا ارژانتین

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

11 0

278 ارتش سرخ 67341394/01/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi