خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آرژانتین
اتحاد آرژانتین
4
32,565

مارادونا: دستمزد مورینیو را نمی خواهم، حاضرم مجانی کار کنم!

مارادونا: دستمزد مورینیو را نمی خواهم، حاضرم مجانی کار کنم!
وبسایت رسمی برنامه نود - اسطوره فوتبال آرژانتین طی مصاحبه ای اعلام کرده است که حاضر است هدایت تیم ملی کشورش را بدون دریافت هیچ دستمزدی به عهده بگیرد.

به گزارش وب سایت نود، دیگو مارادونا که از بازگشت به عرصه فوتبال به ویژه مربیگری تیم ملی کشورش بسیار ناامید است، آرزو دارد تا برای دومین بار به عنوان مربی تیم ملی کشورش انتخاب شده و برای ترغیب مسئولان اتحادیه فوتبال آرژانتین گفت حاضر است بدون دریافت هیچ دستمزدی، در این تیم کار کند.

مارادونا ۵۵ ساله بین سال های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۰ هدایت تیم ملی کشورش را بر عهده داشت اما پس از شکست ۴ بر صفر برابر آلمان غربی در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۱۰، از کار برکنار شد. وی پس از تیم ملی در سال ۲۰۱۱ هدایت تیم الوصل امارات را بر عهده گرفت و تا یک سال در این تیم مربیگری کرد. وی از سال ۲۰۱۲ تا کنون در هیچ تیمی فعالیت نداشته است.

از سوی دیگر، تیم ملی آرژانتین که در رقابت های کوپا آمریکا که ماه گذشته در آمریکا برگزار شد، پس از شکست برابر شیلی در فینال، به مقام نایب قهرمانی دست یافت و همین مسئله استعفای خراردو مارتینو سرمربی این تیم را به دنبال داشت؛ پس از استعفای مارتینو، مسئولان اتحادیه فوتبال آرژانتین به دنبال یافتن گزینه ای مناسب برای هدایت تیم ملی هستند که تا کنون هیچ فردی را به این سمت انتخاب نکرده اند.

دیگو مارادونا که به عنوان کاپیتان آرژانتین در سال ۱۹۸۶ به عنوان قهرمانی جهان دست یافت، بسیار امیدوار است که بار دیگر هدایت تیم ملی کشورش را بر عهده گیرد.

مارادونا در گفتگو با فاکس اسپورت گفت: دیگو سیمئونه شخصاً به من گفت که علاقه ای به این کار ندارد و دلیل آن را هم مسائل مالی عنوان کرد. اما پول برای من خیلی مهم نیست، حاضرم به طور مجانی مربیگری تیم ملی را بپذیرم. خیلی از مردم تصور می کنند که من مربی گرانقیمتی هستم، مثل مورینیو یا آنچلوتی یا سیمئونه. اما می خواهم به همه آنها بگویم که من هیچ پولی از تیم ملی دریافت نخواهم کرد. من در شرایطی هستم که کم کم دارم از دنیای فوتبال، مربیگری و کار با بازیکنان بیشتر دور می شوم و نمی خواهم چنین اتفاقی برایم بیفتد. اگر آرزوی کار در تیم ملی برایم برآورده شود، حاضرم بهای آن را با کار کردن مجانی در تیم ملی بپردازم.

برچسب‌ها: خارجی ارژانتین مارادونا دیگو سیمئونه خراردو مارتینو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

16 4

176 Sh10971395/04/30

بارسلونا سلام: اگه مارادونا بیاد شاید مسی راضی بشه برگرده و ارژانتین نجات پیدا می کنه

1 مرداد (01:42)


Giladcity: مارادونا و توز دوای درد فعلی آرژانتین هستن باور کنین مسی نمیتونه کاری بکنه برای آرژانتین

31 تیر (20:35)


Mes5i: هیچ موقعه از مارادونا خوشم نمیومد مخصوصا این فشاری که به بازیکنای ارزانتین تو فینال کوپا آمریکا گفت!

31 تیر (16:43)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi