خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,325

کفاشیان: کی روش واقعا می خواست برود

کفاشیان: کی روش واقعا می خواست برود
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛علی کفاشیان در مصاحبه ای با خبرنگار ورزشی شبکه خبر در مورد جلسه روز گذشته با کروش گفت:جلسه خوبی بود و دو طرف نظرات و خواسته های خود را بیان کردند.کروش دغدغه هایش شخصی نیست و ملی است و نماینده وزارت ورزش هم قبول کرد تا خواسته های او برآورده شود و کروش هم به کارش ادامه دهد.
او در مورد اینکه پیش از این گفته بود کروش 85 درصد می رود گفت:آن زمان مذاکرات ما به بن بست خورده بود و کروش به هیچ عنوان حاضر نبود بماند اما در جلسه ای که با حضور نماینده وزارت ورزش برگزار شد مقرر شد تا به مشکلات و خواسته های او بپردازیم.
کفاشیان در ادامه گفت:دعوتنامه هایی که برای تیم ملی آمده بود را به کروش دادیم و از او خواستیم تا کارش را شروع کند.کروش منتظر قرعه کشی مرحله اولیه جام جهانی است تا ببیند با چه تیم هایی همگروه می شویم.
کفاشیان در مورد شرایط کروش گفت: وقتی شروط منطقی باشد آن را اجرایی می کنیم.کروش درخواست داده تا صعود به جام جهانی باید 25 بازی تدارکاتی داشته باشیم و ما برنامه ریزی می کنیم و مشکلی نیست.وقتی ما و کروش حمایت وزارت ورزش را داشته باشیم و او دغدغه حذفش را نداشته باشد می تواند راحت تر به کارش ادامه دهد.

برچسب‌ها: کی روش تیم ملی ایران تیم ملی کفاشیان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

323 فرشتگان زمینی1394/01/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi