خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,323

مهدی تاج: ارزیابی من و مردم از عملکرد کی‌روش مثبت است

مهدی تاج: ارزیابی من و مردم از عملکرد کی‌روش مثبت است
مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان تأکید کرد، فعلاً از سوی این فدراسیون مذاکره‌ای برای انتخاب جانشین کارلوس کی‌روش نشده است.
مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال که عصر امروز در برنامه تلویزیونی آسیا 2019 صحبت می‌کرد در واکنش به انتقادات مطرح شده درباره کارلوس‌ کی‌روش اظهار داشت: برخی از مجریان محترم تلویزیون حتی گریه کردند و حقوق کی‌روش را به دقیقه و ثانیه حساب کردند. این برخوردها را زیبنده نمی‌بینم. قراردادی مانند قراردادهای سایر مربیان باشگاهی با کی‌روش داشتیم و مطابق آن حقوقش را پرداخت کردیم. مگر لیپی 20 میلیون دلار نگرفت؟ ما 900 هزار دلار قرارداد بستیم که این تصمیم در صلاحیت ما بود.

وی ادامه داد: ما در امور مربوط به تلویزیون دخالت نمی‌کنیم و صحبتی درباره دریافت پول از تبلیغات تلویزیونی به ثانیه مطرح نمی‌کنیم. نباید به سمتی برویم که با یک نوجوان مصاحبه کنند و او بگوید دوست دارم به کی‌روش یک سیلی بزنم! این اصلاً زیبنده ما نیست. تا قبل از بازی با ژاپن برخی روزنامه‌ها تیتر می‌زدند که کاش اقتصاد ما هم کسی مانند کی‌روش را داشت. حالا با یک بازی چنین شرایطی به وجود می‌آید.

برچسب‌ها: کیروش کی روش ایران تاج مهدی تاج تیم ملی ایران تیم ملی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

328 خوشتیپ باحال1397/11/12

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi