خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,131

پاکو خمز: رئال مادرید برابر ما 9 گل به ثمر نخواهد رساند

پاکو خمز: رئال مادرید برابر ما 9 گل به ثمر نخواهد رساند
سرمربی تیم فوتبال رایووایکانو از آمادگی شاگردانش برای جدال امشب برابر رئال مادرید سخن گفت.

طرفداری - به گزارش سرویس بین المللی وب سایت گل پاکو خمز سرمربی نام آشنای فوتبال اسپانیا و باشگاه رایو وایکانو در آستانه دیدار امشب شاگردانش برابر تیم فوتبال رئال مادرید به هواداران این تیم اطمینان داد که نتیجه خیره کننده 9-1 مادریدی ها برابر گرانادا در مسابقه امشب تکرار نخواهد شد!

تقریبا تکرار برتری 9 گله رئالی ها در بازی امشب غیر ممکن است زیرا که برای وقوع چنین نتیجه ای شما به دو چیز نیاز دارد یکی بازی استثنایی تیم شما و دیگری بازیکن بی اندازه ضعیف تیم مقابل.

ما می خواهیم رئال را تا آن جا که ممکن است تحت فشار قرار دهیم. من نمی خواهم بازیکنانم تنها نگران نتیجه باشند. این گونه بازی ها برای ما منفعت زیادی خواهد داشت و در صورت پیروزی با توجه به برتری 9 گله آن ها در ابتدای هفته کارمان ارزش بالاتری نیز پیدا خواهد کرد.

من شب گذشته با این فکر به خواب رفتم که بازیکنانم می توانند نمایش بهتری داشته باشند و پیروز شوند ،هر چند اگر مادریدی ها با ارائه فوتبالی بهتر برابر ما به برتری برسند نیز دنیا به آخر نرسیده و به آن ها تبریک گفته و تلاش خود را برای بازی های آینده آغاز خواهم کرد.

برچسب‌ها: لالیگا اسپانیا رئال مادرید - اسپانیا پاکو خمز رئال مادرید رایووایکانو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

39 1

335 جیلیوس1394/01/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi