خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,043

بدون کمک داور ویدیویی، رئال قهرمان لالیگا می‌شد

بدون کمک داور ویدیویی، رئال قهرمان لالیگا می‌شد
VAR چهره فوتبال را برای همیشه تغییر داده و با وجود کم و کاستی‌هایی که گاه وجود دارد، توانسته داوری فوتبال را یک پله بالاتر ببرد. این تکنولوژی پنج سال است که برای تصحیح اشتباهات داوری وارد لالیگا شده و امسال رکورد بیشترین دخالت در تصمیمات داوری را با 179 مورد شکست. قبلا این رکورد 156 مورد دخالت کمک داور ویدیویی در فصل 20-2019 بود.

امسال نتیجه 38 بازی لیگ اسپانیا با تصمیماتی که با کمک VAR گرفته شد، تغییر کرد و این حجم از تغییرات آنقدر زیاد بود که روی سرنوشت قهرمانی مسابقات هم تاثیر مستقیم گذاشت.

اگر در فصلی که گذشت، کمک داور ویدیویی دخالت نمی‌کرد، بارسا قهرمان نمی‌شد، بلکه جام به رئال مادرید می‌رسید. کاتالان‌ها فصل را با 88 امتیاز به پایان رساندند اما بدون دخالت VAR جمع امتیازات آن‌ها شش امتیاز کمتر می‌شد. در مورد بارسا چهار مورد پیش آمد که تصمیمات داوری توسط VAR تصحیح شد. از این تعداد، سه مورد به نفع بارسا و یک مورد به ضرر این تیم بود.

در مورد رئال مادرید 25 بار پیش آمد که VAR تصمیمات داوری را اصلاح کند که در چهار مورد منجر به از دست رفتن امتیاز برای رئال مادرید شد. بدون این دخالت‌ها، رئال شش امتیاز بیشتر می‌داشت و با 84 امتیاز قهرمان لالیگا می‌شد.

برچسب‌ها: بارسلونا رئال مادرید لالیگا اسپانیا فوتبال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

65 ※宲會 King 會宲※1402/03/17

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi