خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,187

تعجب پرسپولیسی‌ها از طرح لباس تیم النصر/ مگر برای جنگ آمده‌ا

تعجب پرسپولیسی‌ها از طرح لباس تیم النصر/ مگر برای جنگ آمده‌ا
پرسپولیس نیوز: در نشست هماهنگی پیش از دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و النصر، موارد مختلف مورد تشریح قرار گرفت و از جمله آن، معرفی لباس دو تیم بود.
جلسه هماهنگی مدیران دو باشگاه پرسپولیس ایران و النصر عربستان بعد از ظهر امروز با تعیین و تایید لباس‌های دو تیم و هماهنگی در مورد سایر موارد انجام شد.
 
در این جلسه که با توجه به زمان ورود تیم النصر با حدود 20 دقیقه تاخیر آغاز شد و ساعت 18 به پایان رسید، از نکات جالب توجه، طرح منحصر به فرد لباس تیم النصر بود.
 
به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، النصری‌ها در جلسه هماهنگی پیراهنی را ارائه کردند که شباهت زیادی به لباس‌های کماندویی داشت که در این میان نمایندگان پرسپولیس به شوخی عنوان کردند؛ مگر برای جنگ لباس سفارش داده‌اید؟ پیراهن تیم النصر که رنگ قالب آن سبز است، شباهت زیادی به لباس‌های نظامی دارد. دروازه‌بان تیم النصر نیز پیراهن مشکی با نوارهای طوسی به تن خواهد کرد.
 
تیم فوتبال پرسپولیس نیز یک دست قرمزپوش خواهد بود و دروازه‌بان لباس مشکی با نوارهای سبز به تن می‌کند.
 
در جریان این جلسه، نماینده AFC با تاکید دوباره بر محرومیت محمد نوری و محسن بنگر یادآور شد؛ مهدی طارمی و علیرضا نورمحمدی نیز تک اخطاره هستند و در صورت دریافت کارت زرد در این بازی، از دیدار با لخویا محروم خواهند شد.
 
تیمهای فوتبال پرسپولیس ایران و النصر عربستان فردا چهارشنبه در چارچوب هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت. دیدار رفت این دو تیم با نتیجه ۳ بر صفر به سود النصر به پایان رسیده بود.

برچسب‌ها: پرسپولیس نیوز

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

10 0

444 8میلی متری1394/01/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi