خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,187

مزایده 85 درصد سهام استقلال و پرسپولیس

مزایده 85 درصد سهام استقلال و پرسپولیس
سازمان خصوصی‌سازی سرانجام آگهی مزایده دو باشگاه سرخابی را منتشر کرد.
دقایقی پیش سازمان خصوصی‌سازی آگهی مزایده سهام دو باشگاه پرسپولیس و استقلال را در خروجی وب‌سایت خود قرار داد و همچنین روزنامه ایران و سازندگی در جدیدترین شماره خود از متقاضیان برای خرید سهام سرخابی‌ها دعوت کردند.

نکته مهم اینکه برخلاف اعلام اولیه مبنی بر واگذاری 51 درصد سهام پرسپولیس و استقلال که در ادامه به 81 درصد افزایش پیدا کرد، در این آگهی رسمی اعلام شده که 85 درصد سهام این دو باشگاه به مزایده گذاشته خواهد شد.

به این ترتیب و باتوجه به عرضه اولیه ده درصدی به مردم، 95 درصد سهام پرسپولیس و استقلال از دست دولت خارج خواهد شد و تنها پنج درصد در اختیار دولت خواهد بود که البته هنوز در این مورد اعلام رسمی انجام نشده است.
نکته مهم اینکه سهام پرسپولیس با قیمت 3190 میلیارد تومان واگذار خواهد شد و باشگاه استقلال با بهای 2748 میلیارد تومان فروخته می‌شود تا سرخپوشان پایتخت چیزی در حدود 450 میلیارد تومان با ارزش‌تر از همتای آبی‌پوش خود باشند.

از طرف دیگر بنابر آگهی مزایده، خریدار این دو باشگاه باید ده درصد رقم فروش را به‌صورت نقدی در اختیار دولت قرار دهد که برای پرسپولیس 319 و برای استقلال 274 میلیارد تومان خواهد بود.

همچنین تاریخ عرضه سهام دو باشگاه بر عهده بازار فرابورس گذاشته شده و از آن طرف اطلاعیه رسمی فرابورس در این مورد روی خروجی این وب‌سایت قرار نگرفته تا تاریخ رسمی واگذاری فعلا مشخص نباشد.

برچسب‌ها: پرسپولیس پرسپولیس تهران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

10 محمدبارسلون1403/01/26

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi