خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار انگلیس
اتحاد انگلیس
8
5,939

هری کین بهتر از دی ماریاست

هری کین بهتر از دی ماریاست
بازیکن سابق تیم ملی انگلستان به تمجید از پدیده جوان این روزهای فوتبال جزیره پرداخت.
طرفداری - به گزارش وب سایت London24 رادنی مارش بازیکن سابق تیم ملی انگلستان در صحبت هایی اذعان کرد که هری کین پدیده این روزهای فوتبال جزیره 40 میلیون بیشتر از آنخل دی ماریا گران قیمت ترین بازیکن تاریخ لیگ برتر انگلستان که با قراردادی 60 میلیون پوندی به جمع شیاطین سرخ آمده است، ارزش دارد.

وقتی منچسترسیتی برای مدافع جوانی همچون مانگلا 32 میلیون پوند و از آن سو یونایتدی ها برای دی ماریا 60 میلیون پوند پرداخت می کنند باید بگویم که از نظر من قیمت هری کین 100 میلیون پوند است و اگر من به جای رئیس باشگاه تاتنهام بودم، هیچگاه او را به مبلغ ارزان تری نمی فروختم، او نشان داده که در لیگ برتر به مراتب از دی ماریا مفید تر و بهتر بوده است و اعتقاد دارم که در آینده حتی از آلن شیرر نیز بزرگ تر خواهد شد.
گفتنی است این مهاجم سابق فوتبال جزیره که هم اکنون در 70 سالگی به سر می برد، سابقه بازی در تیم های منچسترسیتی، کوئینز پارک رنجرز و فولهام را دارا است.

برچسب‌ها: هری کین آنخل دی ماریا رادنی مارش انگلیس لیگ جزیره

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 1

216 یانگ بویز.1394/01/11

منچستر رفسنجان: خ خیلی خره دی ماریا بزرگ بود و از لالیگا اومد ولی هری کین از همین لیگ بزرگ شد.تازه توی همین فصل دی ماریا چند بار مصدوم شد.؟؟

21 فروردين (14:22)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi