خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,285

فرانک ریبری: برای حضور مقابل دورتموند ریسک نخواهم کرد

فرانک ریبری: برای حضور مقابل دورتموند ریسک نخواهم کرد
به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، فرانک ریبری وینگر باشگاه بایرن مونیخ اذعان کرد برای بازی مقابل دورتموند ریسک نخواهد کرد تا دوباره مصدوم شود.

بنا به گزارش Goal، وینگر سابق تیم ملی فرانسه، فرانک ریبری طی یک سال گذشته مشکلات فیزیکی و مصدومیت های طولانی مدت داشته است. او به دلیل مصدومیتش از ناحیه کمر جام جهانی 2014 را از دست داد و از تیم ملی نیز خداحافظی کرد تا بیشتر روی تیم باشگاهیش، یعنی بایرن تمرکز کند. او این فصل نیز دو بار تا به حال مصدوم شده که آخرین مصدومیت او در 11 مارس مقابل شاختار در چمپیونز لیگ بوده است.

حالا او در مورد بازی شنبه بایرن مونیخ مقابل دورتموند صحبت کرده و گفته که نمی خواهد مصدومیتش را برای بازی با دورتموند بیشتر از پیش کرده و برای بازگشت به میادین عجله کند.

او در مورد مصدومیت هایش به Sport Bild گفت: "زمانی که از ناحیه کمر مصدوم بودم، تمرین هایم را زودتر از زمان مقرر شروع کردم. به همین دلیل دوباره مصدوم شدم. فاجعه بود. من برای اینکه بتوانم همیشه با بهترین فرم بازی کنم، می خواهم به بدنم استراحت کافی بدهم تا در برهه زمانی حساس برای تیمم آماده باشم."

برچسب‌ها: بایرن مصدومیت فرانک ریبری

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

13 0

205 دوسیب کشان1394/01/11

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi