خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پاریس سنت ژرمن
اتحاد پاریس سنت ژرمن
21
3,111

رئيس باشگاه پاريس سن ژرمن، از آینده روشن باشگاه صحبت کرد.

رئيس باشگاه پاريس سن ژرمن، از آینده روشن باشگاه صحبت کرد.
پس از قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان و مشخص شدن بارسا به عنوان حریف آینده پاریسی ها در این مرحله، ناصر الخلیفی رئیس باشگاه پاریس سن ژرمن در مورد این قرعه و برنامه های آینده باشگاه به صحبت پرداخت.‏

" بار دیگر با بارسلونا روبرو خواهیم شد یکی از رقابتی ترین دیدارها در اروپا، ما نهایت احترام را برای آنها خواهیم داشت. همه ما به یاد داریم در ماه سپتامبر بازی فوق العاده ای را برابر بارسا انجام دادیم."

" هر چه که اتفاق پیش آید ما به دنبال اثبات خود هستیم و این دیدار یک چالش واقعی است برای ما، من اعتماد به نفس را در کل بازیکنان و کادر فنی تیم می بینم. آنها در مرحله قبل نشان دادند که با شجاعت، اراده و استعداد می توانند بر بزرگترین چالش ها نیز غلبه کنند."

" در حال حاضر بیش از هر زمانی آماده برای این دو بازی هیجان انگیز هستیم و هواداران ما به دنبال حمایت هستند هم جانبه هم در استادیوم پارک دو پرنس و هم نیوکمپ خواهند بود چرا که آنها کلید موفقیت ما برای رسیدن به چهار تیم پایانی خواهد بود."

" بازی در این مرحله یک لحظه بسیار مهم در تاریخ باشگاه خواهد بود چرا که پس از 20 سال انتظار دوباره می توانیم به جمع چهار تیم پایانی راه پیدا کنیم. ما هنوز تغییری در هدف خود نمی بینیم و اون رسیدن به بالاترین سطح فوتبال در اروپا است اما قبل از این ماجراجویی ها باید چالش های پیش رو در لیگ ، جام حذفی و جام اتحادیه روبرو شویم."

برچسب‌ها: پی اس جی پاریس سنت ژرمن

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

310 درخشان قائم شهر1394/01/09

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi