خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اسپانیا
اتحاد اسپانیا
3
30,720

مورینیو: مسی به هیچ وجه بارسا را ترک نمی کند

مورینیو: مسی به هیچ وجه بارسا را ترک نمی کند
به گزارش مستر90، در شرایطی که شایعات زیادی وجود دارد و بسیاری معتقدند که بارسا را به زودی ترک خواهد کرد، خوزه مورینیو سرمربی باشگاه چلسی که خود نیز به دنبال جذب وی بود مدعی شد که لئو مسی به هیچ وجه بارسا را ترک نخواهد کرد.

وی در این خصوص گفت: من فکر می کنم این مسئله بسیار سخت است چرا که من فکر می کنم که مسی همیشه در بارسلونا خواهد بود. ممکن است من اشتباه کنم و هیچ کس هم نمی داند که چنین اتفاقی در آینده رخ خواهد داد یا نه اما حس من این است که این بازیکن مانند الماس است و ارزش بسیار زیادی برای باشگاه بارسلونا دارد. ما هیچ وقت نخواهیم دید که بارسلونا درها را باز می کند تا مسی برود و در باشگاه های دیگر حضور یابد. من حتی نمی توانم این مسئله را تصور کنم که لئو مسی را با پیراهن تیم دیگری ببینم شاید. من اشتباه کنم، اما به هر حال این حسی است که من دارم.

گفتنی است، ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا تجربه 3 بار دریافت توپ طلا را در کارنامه خود به همراه دارد و باشگاه‌هایی از قبیل چلسی، منچستر سیتی و پاری سن ژرمن حاضرند برای وی مبالغ نجومی صرف کنند تا وی را به خدمت گیرند.

برچسب‌ها: مورینیو مسی بارسلونا چلسی پاری سن ژرمن

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

10 0

431 جولیان ایلام1394/01/07

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi