خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,052

چلسی رقیب جدی PSG برای جذب دمبله در تابستان

چلسی رقیب جدی PSG برای جذب دمبله در تابستان
چلسی رقیب جدی PSG برای جذب دمبله در تابستان
باشگاه چلسی قصد دارد برای جذب عثمان دمبله، مهاجم بارسلونا به‌عنوان بازیکن آزاد در تابستان سال آینده اقدام کند.

به گزارش "ورزش سه"، دمبله در روزهای اخیر حواشی زیادی را در بارسلونا رقم زده و در نهایت هم حاضر به ترک این تیم در پنجره نقل و انتقالات زمستانی نشد.

این وینگر فرانسوی برای تمدید قراردادش که در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد با مدیران بارسا به توافق نرسید و همین باعث شد که این باشگاه علنا به او اعلام کند که باید در ماه ژانویه از این تیم جدا شد.

به نظر می‌رسید که شب گذشته این بازیکن در آستانه پیوستن به پاری‌سن‌ژرمن قرار دارد اما ظاهرا این انتقال به دلیل مبلغ مدنظر بارسا برای فروش دمبله نهایی نشد و در ساعات پایانی ناگهان اعلام شد که چلسی در تلاش است تا او را به‌خدمت بگیرد.

خوان لاپورتا نیز با تایید این مطلب اعلام کرده بود که یکی از باشگاه‌های لیگ برتری خواهان جذب دمبله شده اما در نهایت توافقی صورت نگرفت تا او در بارسا ماندگار شده و اگر اتفاق جدیدی رخ ندهد و قراردادی امضا نشود، او در تابستان پیش رو به‌عنوان بازیکن آزاد از این تیم جدا می‌شود.

حالا اسکای اسپورت خبر داده که علاقه چلسی به این بازیکن 24 ساله کاملا جدی است و آنها در نظر دارند پیش قراردادی را با او امضا کنند تا در تابستان سال آینده این بازیکن را به‌خدمت بگیرند.

این در حالی است که پیش از این برخی‌ منابع از توافق پی‌اس‌جی با دمبله برای امضای پیش‌قرارداد خبر داده بودند اما حالا به نظر می‌رسد که آبی‌های لندن رقیبی کاملا جدی برای این باشگاه فرانسوی هستند.

برچسب‌ها: بارسلونا عثمان دمبله پاری سن ژرمن چلسی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

153 ☫ ایران ☫1400/11/17

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi