خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اسپانیا
اتحاد اسپانیا
3
30,720

اســــپـــــا نــــیـــــــا

اســــپـــــا نــــیـــــــا
ال کلاسیکو به پایان رسیده است. هفته پیش رو برای بارسلونا بسیار آرام سپری خواهد شد. به این جهت که اکثر بازیکنان تیم اصلی برای حضور در رقابتهای ملی اعزام می شوند. سیزده بازیکن بارسلونا در دیدارهای رسمی و دوستانه تیم کشورشان را همراهی خواهند کرد.
مارک بارترا، جرارد پیکه، سرخیو بوسکتس، جوردی آلبا، پدرو رودریگز و آندرس اینیستا همگی به اردوی تیم ملی اسپانیا دعوت شده اند. نام ژاوی و داوید ویا دز این لیست نیست. و علت آن خداحافظی این دو بازیکن از تیم ملی است.
شاید اولین ضربه ی دوران فوتبالی را دل بوسکه در جام جهانی 2014 برزیل به این دو بازیکن وارد کرد.
آن هم از راه بازی ندادن به آن دو بازیکن... بازیکن های اعجوبه ای که هنوز هم میتوانند شماره 7 و 8 خطرناک تیم ملی اسپانیا باشند و از کوچکترین فرصت بهترین استفاده را ببرند.
تیم ملی اسپانیا برای رویارویی با اکراین در تاریخ 27 مارس در ورزشگاه سانچز پیزخوان سویا آماده می شوند. این دیدار در چهارچوب مرحله انتخابی یورو 2016 می باشد. دو تیم با 9 امتیاز به طور مشترک در رده دوم جدول گروه خود جای دارند و هر دو نیز از اسلواکی صدر نشین شکست خورده اند.
چهار روز پس از این دیدار، تیم ملی اسپانیا راهی آمستردام می شود تا در یک دیدار دوستانه مقابل تیم هلند قرار گیرد. آنها به دنبال تلافی شکست 5-1 برابر این تیم در جام جهانی 2014 هستند.
سمپر و مونیر نیز دو بازیکنی هستند که در تیم زیر 21 سال اسپانیا توپ می زنند. آنها دو بازی دوستانه برابر نروژ در کارتاگنا و بلاروس در لئون را روزهای 26 و 30 مارس در تقویم خود می بینند.
بازیکن دیگری که در انتخابی یورو شرکت می کند، ایوان راکیتیچ می باشد. تیم ملی کرواسی روز 28 مارس یک دیدار خانگی را در زاگرب مقابل نروژ برگزار خواهد کرد. کروات ها به همراه ایتالیا رده نخست جدول را در اختیار دارند و پس از آنها نروژ با یک امتیاز کمتر در جایگاه سوم قرار دارد. این، تنها دیدار کرواتها در هفته پیش رو خواهد بود.

برچسب‌ها: هلند اکراین اوکراین اسپانیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

231 بیشه دراز1394/01/05

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi