خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار هلند
اتحاد هلند
9
5,459

هلند 3-2 اوکراین ؛ شب دراماتیک در آمستردام

هلند 3-2 اوکراین ؛ شب دراماتیک در آمستردام
هلند در اولین دیدارش در رقابت های یورو 2020 موفق شد با نتیجه 3-2 اوکراین را شکست بدهد.

در این دیدار دو تیم در نیمه اول به تساوی بدون گل رسیدند اما در نیمه دوم نمایشی کاملا متفاوت داشتند و 5 بار توپ از خط دروازه ها عبور کرد و در نهایت این شاگردن فرانک دی بوئر بودند که به پیروزی برسند.

هلند بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 2، ممفیس دیپای بعد از یک حرکت انفرادی، ضربه ای با پای چپ زد که دقیقا به جایی رفت که بوشچان حضور داشت.

سه دقیقه بعد، روی پاس عالی واینالدوم، این دامفریس بود که می توانست گل اول بازی را به ثمر برساند اما واکنش به موقع بوشچان، بار دیگر دروازه اوکراین را بسته نگه داشت.

در دقیقه 7، این بار نوبت دامفریس بود که بعد از یک حرکت خوب از سمت راست، با پاس رو به عقب واینالدوم را صاحب موقعیت کند اما ضربه کاپیتان هلند از بالای دروازه به بیرون رفت.

در ادامه اوکراینی ها پیش کشیدند و بازی متعادل تر شد تا اینکه در دقیقه 23، روی پاس دیپای، این فن آنهولت بود که می توانست خطرساز شود اما باز هم بوشچان با حضور به موقع، این خطر را دفع کرد.
در دقیقه 27 بار دیگر بوشچان مجبور به واکنش شد و این مانع گلزنی وگهورست شد که با پاس دیپای صاحب یک موقعیت خوب شده بود.

حملات دو تیم ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 39، دروازه اوکراین در آستانه باز شدن قرار گرفت اما سیو تک دست بوشچان، باز هم مانع گلزنی واینالدوم شد. در دقایق پایانی نیمه اول باز هم این بازیکنان هلند بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند و در نهایت این نیمه با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم را هم هلند بهتر آغاز کرد و این بار خیلی زود به گل رسید. روی فرار دامفریس از سمت راست و ارسال زمینی او به محوطه جریمه، دفع ناقص بوشچان مقابل واینالدوم قرار گرفت و او هم با یک ضربه تماشایی توپ را به طاق دروازه حریف کوبید.
فشار حملات هلند بعد از این گل ادامه پیدا کرد و شش دقیقه بعد این تیم به گل دوم رسید. این بار هم روی حرکت دامفریس و تعلل مدافع اوکراین بود که توپ مقابل وگهورست قرار گرفت و او هم با یک ضربه والی محکم، دروازه را باز کرد. بازیکنان اوکراین معتقد بودند که دامفریس پیش از ضربه نهایی، مرتکب خطا شده بود اما داور بعد از استفاده از VAR گل را پذیرفت.
بعد از این گل بازی متعادل دنبال شد تا اینکه در دقیقه 72 روی پاس شاپارنکو، این یارمچوک صاحب موقعیت شد اما ضربه او را استکلنبرگ با یک واکنش خوب دفع کرد.

اما سرانجام در دقیقه 75، قفل دروازه هلند را باز کرد. یارمولنکو که با پاس یارمچوک صاحب موقعیت شده بود، با یک ضربه تماشایی از پشت محوطه جریمه دروازه نارنجی ها را باز کرد.

تنها چهار دقیقه بعد، روی یک ضربه آزاد بود که ارسال دقیق مالینوفسکی را یارمولنکو با ضربه سر تبدیل به گل کرد.

بعد از این گل بار دیگر هلندی ها ابتکار عمل را در دست گرفتند و در دقیقه 85 بار دیگر پیش افتادند. این بار هم روی یک ارسال از ناتان آکه بود که دامفریس با ضربه سر توپ را به گوشه دروازه اوکراین فرستاد.
در دقایق پایانی هر دو تیم به دنبال رسیدن به گل های بعدی بودند اما توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با برتری 3-2 هلند به پایان رسید.

برچسب‌ها: هلند اوکراین یورو 2020

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

102 هلنـد1400/03/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi