خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار انگلیس
اتحاد انگلیس
8
5,939

هاجسون : قراردادم را تمدید کنید

هاجسون : قراردادم را تمدید کنید
سرمربی تیم ملی انگلیس از اتحادیه فوتبال این کشور درخواست کرد تا قراردادش به عنوان سرمربی سه‌شیر‌ها تمدید شود.

روی هاجسون در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل نتایج خوبی با انگلیس نگرفت و تیمش در همان دور گروهی از رقابت‌ها حذف شد. با وجود این نتیجه ضعیف اتحادیه فوتبال انگلیس به این مربی اعتماد کرد تا در رقابت‌های انتخابی یورو ۲۰۱۶ نیز هاجسون عهده‌دار مربیگری در انگلیس باشد.

روی هاجسون سرمربی تیم ملی انگلیس از اتحادیه فوتبال این کشور درخواست کرد تا قراردادش تمدید شود تا بتواند در جام جهانی ۲۰۱۸ عهده دار سرمربی این کشور باشد.

روی هاجسون درباره شرایطش به عنوان سرمربی انگلیس گفت: برای من تنها مهم است که تیمم در یورو نتایج خوبی کسب کند. تمرکزم روی یورو ۲۰۱۶ است و دوست دارم انگلیس در این رقابت‌ها نتایج خوبی کسب کند. قراردادم تا پایان یورو ۲۰۱۶ اعتبار دارد ولی از اتحادیه می‌خواهم که قراردادم را به عنوان سرمربی انگلیس تمدید کند. در حال حاضر در تیم ملی بازیکنان بسیار خوبی بازی می‌کنند. این نسل فوتبال انگلیس را خیلی دوست دارم. از این که چنین بازیکنانی در تیم من بازی می‌کنند خوشحالم. هیچ شکی ندارم که انگلیس در سال‌های آینده با این بازیکنان نتایج خوبی کسب می‌کند. مطمئن باشید دوران خوب و درخشان ما نیز فرا می‌رسد. با تاکید بگویم که همه بازیکنان هم دوست دارند به کار خود ادامه دهم و به استعفا فکر نکنم. همه شما حمایت اتحادیه را هم از من دیدید. دیگر چه دلیلی دارد تا از تیم ملی خداحافظی کنم. دوست دارم به کار خود ادامه دهم و دلیلی برای خداحافظی نمی‌بینم.

برچسب‌ها: روی هاجسون هاجسون انگلیس سرمربی انگلیس تمدید قرارداد هاجسون

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

241 آ.ث میلان1393/12/29

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi