خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرلورکوزن
اتحاد بایرلورکوزن
51
432

مصاحبه بعد از بازی روگر اشمیت

مصاحبه بعد از بازی روگر اشمیت
روگر اشمیت سرمربی لورکوزن در پایان این بازی گفت: "می خواهم بابت صعود به اتلتیکو تبریک بگویم. بازی بسیار درگیرانه پیش رفت. می خواهم به تیمم هم تبریک بگویم. ما بعد از گل زودهنگام اتلتیکو بسیار خوب دفاع کردیم. ما تیمی جوان و کم تجربه هستیم و دوام آوردن در استادیومی نظیر ویسنته کالدرون آسان نیست. ما در ضربات پنالتی به اندازه کافی متمرکز و خونسرد نبودیم.
"بازی درگیرانه اتلتیکو بخشی از فوتبال است و در سال های اخیر موفقیت هایی برای آن ها به ارمغان آورده است. این طرز فکر بسیار مثبت است. بازی بسیار درگیرانه بود و موقعیت های کمی در آن خلق شد و به همین دلیل رقابت کردن و پا پس نگذاشتن ما مهم بود.
"سرخوردگی و غم و اندوه زیادی داریم چون نتیجه ای که خواهان آن بودیم را کسب نکردیم. بازیکنان من بهترین نمایش خود را داشتند و باید نتیجه بازی را قبول کنند. در حال حاضر آن ها باید روی رقابت های بوندس لیگا و کسب سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان تمرکز کنند.
"من بسیار خوشحالم چون برای ضربات پنالتی پنج داوطلب داشتم. من سعی کردم برای ضربات اول و پنجم نفرات مطمئن انتخاب کنم اما این کار نتیجه نداد."

برچسب‌ها: روگر اشمیت بایرلورکوزن لیگ قهرمانان اروپا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

246 استقلال‌ تهران1393/12/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi