خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرلورکوزن
اتحاد بایرلورکوزن
51
432

برتری قاطع لورکوزن مقابل لازیو و صعود به لیگ قهرمانان

برتری قاطع لورکوزن مقابل لازیو و صعود به لیگ قهرمانان
در بازی برگشت مرحله انتخابی لیگ قهرمانان بایرلورکوزن در بای آرنا میزبان لاتزیو بود.
بازی در حالی شروع می شد که در بازی رفت لاتزیو با تک گل کیتا حریف آلمانی خود را شکست داده بود. بازی طبق انتظار با برتری لورکوزن آغاز شد و این تیم چند بار روی شوت های بلعربی و چالهان اوعلو روی دروازه لاتزیو خطرناک ظاهر شد. در این بین تیم لاتزیو هم روی ضربات باستا و کیتا روی دروازه لنو خطرناک ظاهر شد. دقیقه 25 جدی ترین خطر لورکوزن روی سانتر هاکان از سمت چپ بدست آمد؛ سانتر هافبک ترک پس از ضربه سر کیسلینگ به تیرک افقی دروازه برخورد کرد. بعد از این بازی کمی متعادل تر دنبال شد تا اینکه دقیقه 40 هاکان چالهان اوعلو موفق شد گل اول بازی را به ثمر برساند.
نیمه دوم را لورکوزن بهتر آغاز کرد و خیلی زود آدمیر مهمدی گل دوم لورکوزن را به ثمر رساند. دقایقی بعد چالهان اوعلو می توانست گل دوم خود را به ثمر برساند اما بریشا مانع از گلزنی او شد. دقایقی بعد ضربه محکم بندر را بریشا به کرنر فرستاد. در ادامه لاتزیو سعی می کرد برای گل های خورده روی دروازه لورکوزن فشار وارد کند اما بازیکنان این تیم در خلق موقعیت های جدی ناموفق بودند. در این بین لورکوزن چند بار روی ضد حملات تا آستانه زدن گل سوم پیش رفت. دقیقه 68 مائوریسیو با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد و کار برای شاگردان پیولی سخت تر شد. در ادامه لورکوزن با توجه به برتری نفری توانست بازی برتری به نمایش بگذارد و ضمن ایجاد چند فرصت گلزنی در دقایق پایانی گل سوم را به ثمربرساند و در مجموع با کسب برتری 3-1 راهی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا شود.

برچسب‌ها: لاتزیو بایرلورکوزن لیگ قهرمانان اروپا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

415 استقلال‌ تهران1394/06/05

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi