خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,148

ماندن آنچلوتي در رئال به قهرماني بستگي دارد

ماندن آنچلوتي در رئال به قهرماني بستگي دارد
مطبوعات اسپانیایی نوشتند آینده سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید در این تیم نامشخص است و وی احتمال دارد هدایت یکی از تیم های منچستری را در آینده بر عهده بگیرد.
به گزارش خبرگزاری آلمان ، روزنامه مارکا نوشت کارلو آنچلوتی ایتالیایی تا یک سال و نیم دیگر با رئال مادرید قرارداد دارد و ظاهرا نگران آینده خود نیست ، اما اگر تیم موفق به کسب جام نشود امکان دارد شرایط برای او نیز که فصل قبل رئال را قهرمان اروپا کرد ، تغییر کند.آنچلوتی در حالی که حدود دو سوم از فصل گذشته در مجموع عملکرد مثبتی به مانند فصل قبل نداشته است و وی در صورتی که مجبور به ترک سانتیاگو برنابئو شود مسیر انگلیس را پیش خواهد گرفت.
وی قبلا تیم چلسی را به مقام قهرمانی لیگ برتر انگلیس هدایت کرده است.در حال حاضر چند تیم انگلیس به ویژه منچستریونایتد و منچسترسیتی خواهان امضا قرارداد با او در تابستان هستند.
آلکس فرگوسن سرمربی سابق یونایتد در پایان فصل 13 - 2012 و زمانی که می خواست پس از 25 سال اولدترافورد را ترک کند ، آنچلوتی را به عنوان جانشین خود به مسئولان باشگاه پیشنهاد کرده بود و حتی او به پاریس سفر کرد تا با آنچلوتی که مربی پاری سن ژرمن بود دیدار کند.اما آنچلوتی به وی گفت فلورنتینو پرس رئیس باشگاه رئال مادرید قبل از او ، با وی مذاکره کرده و کار انتقال او به رئال تمام است.

برچسب‌ها: انچلوتی چلسی فرگوسن رئال مادرید

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

50 3

228 مسترز21393/12/23

افتخآر آیتآلیا: تیرداد ثابتی مدافع جوان در لیست فروش

23 اسفند (15:51)


علی7رونالدو: مرداویج منافی مدافع جوان و قیمت مناسب با قدرت 286 برای فروش

23 اسفند (15:28)


ماداکتو زلزله: کاشکی انچلوتی بره گردن خورد خودش

23 اسفند (14:22)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi