خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,111

آمار بازی با چلسی که شاهکار پینتوس را ثابت می کند

آمار بازی با چلسی که شاهکار پینتوس را ثابت می کند
عوامل زیادی در واکنش رئال مقابل چلسی نقش داشتند تا رئال شکست سه بر صفر را با دو گل جبران کند و بتواند صعود کند. قطعا پاس جادویی مودریچ روی گل اول، پرس کاماوینگا روی گل دوم ، توپگیری های کورتوا و … نقش داشتند اما نباید آمادگی بدنی تیم در دقایق پایانی به خصوص در وقت اضافه را فراموش کرد.

در حقیقت در وقت اضافه رئال به خصوص از نظر بدنی در مقابل حریف خود چلسی کاملا برتر بود و توانست انتقام 90 دقیقه را بگیرد. چلسی در طول 90 دقیقه بهتر و بیشتر دوید اما در سی دقیقه وقت اضافه دوندگی رئال بهتر بود، نکته ای که نشان می دهد که آنتونیو پینتوس بدنساز رئال مادرید کارش را به نحو احسن انجام داده است.

رئال مادرید در 30 دقیقه وقت اضافه هم در سرعت متوسط (14 تا 21 کیلومتر بر ساعت) و هم در سرعت بالا (21 تا 24 کیلومتر بر ساعت) بهتر و بیشتر از حریف دوید. بازیکنان چلسی در 90 دقیقه 102.7 کیلومتر دویدند و بازیکنان رئال مادرید 100.3 کیلومتر. اما اگر به وقت اضافه نگاه کنیم، رئالی ها 35.4 کیلومتر دویدند و بازییکنان چلسی 35.07 کیلومتر.

در طول 90 دقیقه اگر مسافت طی شده بازیکنان دو تیم با سرعت 14 تا 21 کیلومتر بر ساعت را در نظر بگیریم، بازیکنان رئال 20.4 کیلومتر دویدند و بازیکنان چلسی 22.4 کیلومتر. در وقت اضافه نیز بازیکنان رئال با این سرعت 7.7 کیلومتر دویدند و بازیکنان چلسی 7.5 کیلومتر.

برچسب‌ها: رئال مادرید آنتونیو پینتوس چلسی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

119 ǟƖცคς✞ȑひ1401/01/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi