خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,130

پشتیبانی بی‌سابقه پرس از کاسیاس، کارلتو و رونالدو

پشتیبانی بی‌سابقه پرس از کاسیاس، کارلتو و رونالدو
رییس باشگاه رئال مادرید به صحبت در مورد انتقادهای اخیر از این تیم و کریستیانو رونالدو پرداخت.

به گزارش ایسنا، فلورنتینو پرس در نشست خبری‌اش تاکید کرد تا پایان فصل و تحت هر شرایطی کارلو آنچلوتی به کارش در رئال مادرید ادامه خواهد داد.

سه شنبه شب گذشته، رئال مادرید در دیدار برگشت لیگ قهرمانان اروپا در خانه مقابل شالکه با نتیجه چهار بر سه شکست خورد اما راهی مرحله بعد شد. بازیکنان رئال پس از این دیدار به حمایت از سرمربی ایتالیایی خود پرداختند و اکنون هم ریاست باشگاه با صحبت‌هایش به تمامی گمانه‌زنی‌های رسانه‌ها مبنی بر مشخص نبودن جایگاه آنچلوتی در این تیم پایان داد.

پرس گفت: تمام چیزی که می‌خواستیم و این باشگاه موفق به ساخت آن شد، کسب شکوه و جلال در اروپا بوده است اما این که از این شرایطی که داریم سوء‌استفاده شده و از ما انتقاد شود، غیر قابل قبول است. بسیاری از ما انتقاد می‌کنند و می‌گویند تیم خوبی نیستیم. هر اتفاقی هم که طی هفته‌های آینده رخ دهد، کارلو آنچلوتی سرمربی تیم ما خواهد ماند. تا جایی که می‌توانستیم، تلاش کردیم بهترین بازیکنان دنیا را در تیم‌مان جمع کنیم. آنها هم با نمایشی که در زمین داشتند، موفق شدند احترام همه هواداران را با خود همراه کنند. این بازیکنان موفق شدند جام‌هایی که سال‌های سال هواداران انتظارش را می‌کشیدند، کسب کنند. اتحاد تنها چیزی است که موجب موفقیت ما مقابل انتقادها می‌شود. از هواداران خواستم تا مقابل انتقادها از کل تیم و سرمربی حمایت کنند. حمایت آنها وقتی که تیم به آن احتیاج دارد، بیش از هر زمان دیگری ارزش دارد. تیم اکنون به حمایت همه ما احتیاج دارد. هیات مدیره از سرمربی و بازیکنان راضی است و به همه آنها افتخار می‌کند.

رییس باشگاه رئال مادرید در ادامه به طور خاص به صحبت در مورد کارلو آنچلوتی پرداخت. وی در این باره اظهار داشت: وقتی آنچلوتی به رئال مادرید آمد، به او گفتم اتفاق‌هایی که در این باشگاه برایت خواهد افتاد، بدون شک با اتفاق‌هایی که در باشگاه‌های دیگر برایت رخ دادند متفاوت خواهد بود. افراد جدیدی که به رئال می‌آیند، برای آشنایی با شرایطش زمان لازم دارند. کسانی که در این باشگاه هستند، می‌دانند شما می‌توانید از بهترین بازیکن یا مربی در دنیا به شرایطی بیفتید که تصور آن را هم نمی‌کردید. ممکن است از سوی همه سرزنش شوید و بازیکنان نیز نتوانند از آن شرایط درآیند. آنچلوتی مربی باتجربه‌ای است و با وجود شرایط مخربی که حاکم است، روی کارش تمرکز دارد. چیزهایی که لازم بود در مورد وی گفته شود، گفته شد. آیا کسی دوست دارد او را اخراج کنم؟ رییس باشگاه و تمام هیات مدیره به کار او اطمینان دارند. هیچ وقت در مورد چیزهایی که در نشریه‌های مختلف چاپ می‌شوند، اظهارنظر نخواهم کرد. صحبت‌های زیادی در مورد تمدید قرارداد آنچلوتی مطرح شده است اما الان زمان مناسبی برای صحبت کردن در این زمینه نیست. کاری که اکنون باید انجام شود این است که روی ادامه بازی‌های لیگ و لیگ قهرمانان اروپا تمرکز شود.

پس از شکست چهار بر سه رئال مادرید مقابل شالکه در سانتیاگو برنابئو نمایش ضعیف ایکر کاسیاس مورد انتقاد بسیاری از هواداران قرار گرفت و در پایان دیدار هم هو شد. فلورنتینو پرس در این زمینه هم گفت: این رفتارهای مخرب به خاطر عدم درک درست از شرایط است. چرا ما نباید از بازیکنان خودمان حمایت کنیم؟ کاسیاس سمبل باشگاه ماست و اگر روزی هم اشتباه کند، باید مورد حمایت همه مادریدی‌ها قرار بگیرد. به اندازه کافی از بیرون باشگاه از ما انتقاد می‌شود که باید با آنها دست و پنجه نرم کنیم. نباید در دام آنها افتاده و خودمان شرایط باشگاه را برای خودمان بدتر کنیم.

کریستیانو رونالدو در دیدارهای اخیر رئال مادرید درخشش همیشگی را نداشته است. البته او در رویارویی با شالکه دو بار دروازه این تیم آلمانی را باز کرد اما میانگین بسیار پایین گلزنی او از ابتدای سال 2015 موجب شد تا انتقادهای زیادی از وی بشود. پرس در این مورد هم عنوان کرد: به هیچ وجه از او انتقاد نمی‌کنم. کسانی هستند که رئال مادرید را دوست ندارند. ما هم نمی‌خواهیم به صحبت‌هایی که در رسانه‌ها مطرح می‌شوند، بیش از ارزشی که دارند، توجه کنیم. چندی پیش بود که رونالدو موفق شد توپ طلا و عنوان بهترین بازیکن فوتبال جهان را از آن خود کند. همه ما زمانی دچار مشکل‌ می‌شویم که منجر به افتمان می‌شود. او هم تلاش می‌کند تا به همه ثابت کند می‌تواند از این شرایط بیرون آید. رونالدو تلاش می‌کند بار دیگر بتواند توپ طلا را کسب کند. رابطه‌ای که بین اعضای باشگاه وجود دارد، در بهترین شرایط دوران حضور من است. رونالدو پس از کسب یازدهمین عنوان قهرمانی در اروپا با همه رسانه‌ها گفت‌وگو خواهد کرد.

پرس در پایان خاطرنشان کرد: برخی طوری از مشکل‌های باشگاه حرف می‌زنند که گویی ما به دسته پایین‌تر سقوط کرده‌ایم! تا دسامبر سال گذشته روند بسیار خوبی را سپری کردیم. آن موقع بود که برخی آسیب‌دیدگی‌ها در میانه میدان گریبان تیم را گرفت. خط هافبک تیم ما به تازگی سر و سامان گرفته است. نمی‌دانم افتی که اکنون در مورد آن صحبت می‌شود، به چه معناست. در رده دوم جدول رده‌بندی لیگ اسپانیا قرار داریم و به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا هم راه پیدا کردیم. کمتر تیمی می‌تواند در چنین شرایطی قرار داشته باشد. در ادامه فصل هم به سختی تلاش می‌کنیم. همیشه نمی‌توانیم در لیگ و اروپا قهرمان شویم اما باشگاهی هستیم که این دو جام را در بیشتر فصل‌ها از آن خود کرده‌ایم.

برچسب‌ها: پرس پشتیبانی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

42 2

232 پایتخت من و تو1393/12/22

طرفداران ایکر: ارادت داش پرس. . .ایکر نامبر وان. . .

22 اسفند (18:40)


افتخآر آیتآلیا: تیرداد ثابتی مدافع جوان در لیست فروش

22 اسفند (18:03)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi