خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار وستهام
اتحاد وستهام
46
511

وستهام یونایتد به پشتیبانی خود از پیشنهاد ومبلی FC هورنچرچ F

وستهام یونایتد به پشتیبانی خود از پیشنهاد ومبلی FC هورنچرچ F
وستهام یونایتد مجدداً از پیشنهاد باشگاه غیر لیگ محلی هورنچورچ برای صعود به فینال جام تروفی عقب است.

اروچین ها شش پیروزی کسب کرده اند تا به نیمه نهایی FA Trophy ، رقابت برتر حذفی باشگاه های غیر لیگ برنده شوند ، از جمله پیروزی های ناخوشایند مقابل تیم های King King Lynn Town و Maidstone United.

یک پیروزی فوق العاده 2-1 در دارلینگتون در لیگ ملی شمال در روز شنبه به این معنی است که هورنچرچ ، واقع در قلب همرز ، تنها چند مایلی محل تمرینات راش گرین و چادول هیث ، اکنون فقط یک پیروزی با سفر به ومبلی فاصله دارد.

قرعه کشی نیمه نهایی ، تیم مارک استیمسون سخت ترین کار ممکن را به دست آورده است - یک تساوی خارج از خانه در مسابقات لیگ برتر لیگ نوت کانتی در روز شنبه 27 مارس.

مدتهاست که هورنچرچ با وستهام یونایتد و هوادارانش ارتباط برقرار می کند و این باشگاه بعد از بزرگ شدن در این شهر به قلب رئیس مشترک دیوید سالیوان نزدیک است.

برای کمک به Hornchurch FC برای رسیدن به ومبلی اینجا را کلیک کنید!
با توجه به اینکه بسیاری از باشگاه های محلی پس از تعلیق لیگ های خود به دلیل بیماری همه گیر COVID-19 از درآمد حیاتی روز مسابقه محروم شدند ، در ماه های اخیر پرداخت حقوق ، سفر و سایر هزینه ها به یک چالش واقعی تبدیل شده است. هورنچرچ هیچ تفاوتی ندارد و لیگ Isthmian خود را از اوایل ماه نوامبر به حالت تعلیق درآورد.

پس از یک شب اقامت در بازی قبل از مسابقه به غیر لیگا کمک کرد تا قبل از پیروزی مقابل دارلینگتون آماده شود ، اورچین ها از خانواده فوتبال گسترده تر درخواست کرده اند تا هزینه 2500 پوند سفر و اتاق های هتل را قبل از نیمه نهایی خود در ناتینگهام پوشش دهند.

به عنوان باشگاه پیشرو در شرق لندن ، وستهام به طور مرتب از تیم های محلی غیر لیگ پشتیبانی می کند ، مسابقات ذخیره و تیم های زنان را در توروک ، اسقف استورفورد و اخیراً داگنهام و ردبریج میزبانی می کند ، در حالی که تیم اصلی را نیز برای تیم دوم می فرستد مسابقه جمع آوری کمک مالی در سال 2018.

آقای سالیوان قبل از تساوی یک چهارم نهایی به هورنچرچ کمک مالی قابل توجهی کرد و با توجه به اینکه اروچین ها به ومبلی می رسند ، مجدداً با سهم بیشتر از او پیروی کرده است!

رئیس مشترک گفت: "من در هورنچرچ بزرگ شدم و به یاد دارم وقتی پسر بودم به تماشای بازی آنها در Bridge Avenue می رفتم.

"علاوه بر اینکه از یازده سالگی هوادار وستهام بوده ام ، همیشه یک هوادار بزرگ فوتبال بوده ام و کسی که می خواهد به باشگاه های محلی در جایی که می توانم کمک کند ، کمک می کند و می دانم بسیاری از همرزمان هم چنین احساسی دارند و به تماشای محلی خود رفتند تیم های غیر لیگ که سال گذشته محدودیت های قفل شدن برداشته شد.

"آنچه هورنچرچ قبلاً بدست آورده است شگفت انگیز است و آنها از بزرگترین روز تاریخ خود فقط یک پیروزی کسب کرده اند - فینال ومبلی - بنابراین بیایید همه پشت سر آنها قرار بگیریم و به یک باشگاه شرقی لندن کمک کنیم تا یک جام را بالای سر ببرد!"

برچسب‌ها: کمک پشتیبانی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

63 Ali Dastor1399/12/12

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi