خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,112

12 روز به الکلاسیکو،آرامش قبل از طوفان در رئال آرام و آسوده

12 روز به الکلاسیکو،آرامش قبل از طوفان در رئال  آرام و آسوده
ه گزارش "مستر90"، زنگ های خطر، پیش از فروپاشی کامل ذهنی و روانی برای مجموعه رئال مادرید به صدا در آمده و به همین دلیل است که پرز سعی می کند به روش خود اوضاع کنونی را کنترل کند. رئال آشکارا در سال 2015 دچار مشکل در شیوه بازی خود شده و این موضوعی است که هواداران و همه اعضای وابسته به این باشگاه را عذاب می دهد اما پشت این نقاب، یک ناآرامی و بیم منطقی وجود دارد.

در رئال مادرید زمانیکه تعداد نتایج بد به سه یا چهار می رسد، خودبخود جرقه های بحران، زده شده و بدگمانی، عصبیت و انتقادات سخت به اوج خود می رسند. اولین آدم بده ی این ماجرا نیز همیشه سرمربی تیم است.

کارلو آنچلوتی البته به درستی ترجیح داد تا از زیر بار انتقادات فرار نکرده و پاسخگوی شرایط کنونی باشد. او با دو پشتوانه مثبت به سراغ بحران رفت. اولی سابقه کسب 4 افتخار ارزشمند با رئال در فصل گذشته و دومی احتمال بالای جبران نتایج ضعیف در دو هفته آتی. رئال هم اکنون با بارسلونا یک امتیاز اختلاف دارد و می تواند با شکست دادن این تیم در ال کلاسیکوی 22 مارس، این فاصله را جبران کند. این تیم همچنین پس از برتری 2-0 در زمین شالکه، تنها یک 90 دقیقه برای صعود به یک چهارم لیگ قهرمانان فاصله دارد. آنچلوتی با این دو پشتوانه، با آغوشی باز به سراغ منتقدین خود رفت.

او خیلی خوب می داند که هنوز هیچ خطری جایگاهش در رئال را تهدید نمی کند. کارلتو حداقل تا زمان بازی با بارسلونا، از این حیث اطمینان کامل دارد. رئیس باشگاه از او خواسته که با اتخاذ تدابیر درست، کاری کند که رئال در سه بازی آینده، واکنش خوب و موثری به نتایج ضعیف اخیر نشان دهد. خواسته ای که منطقی هم به نظر می رسد و رئال مادرید طبیعتا باید در دو هفته آتی جبران مافات کند.

از طرفی آنچلوتی از اعتماد فلورنتینو پرز به خودش کاملا اطمینان دارد و روز گذشته در نشست خبری خود نیز صراحتا گفت که در تماس تلفنی با رئیس باشگاه، پس از شکست در سن مامش، اطمینان یافته که از حمایت کامل در باشگاه برخودار است.حمایتی که باید گفت کمتر مربی ای در رئال مادرید از آن برخوردار بوده است. به فاصله 12 روز مانده به ال کلاسیکو، بحران، چند جبهه در رئال مادرید را تهدید می کند و وضعیت این تیم، به آرامش قبل از طوفان شبیه است.

تردیدها در مورد تمدید قرارداد با آنچلوتی

باید در مورد فصل کنونی صحبت کرد. آنچه که فصل گذشته اتفاق افتاد البته که بی همتاست(کسب 4 جام ارزشمند). گل دقیقه 90 راموس و سپس گل های بیل، مارسلو و رونالدو که لادسیما را برای رئال به ارمغان آوردند، تضمینی بر ادامه فعالیت کارلو آنچلوتی در رئال مادرید بودند.
چه بسا اگر رئال، قهرمانی را به اتلتیکو واگذار می کرد، پرونده آنچلوتی در رئال تنها با فتح تنها یک کوپا دل ری بسته می شد. اما فصل گذشته را باید فراموش کرد و به فصل جاری فکر کرد. سرنوشت کارلو آنچلوتی وابستگی فراوان به نتایجی دارد که رئال در سه ماه آینده کسب خواهد کرد.
در ماه های پایانی سال 2014، زمزمه هایی در مورد تمدید قرارداد با آنچلوتی شنیده می شد اما نتایج ضعیف رئال در سال 2015 سبب شد تا مدیریت باشگاه در این مورد صبر بیشتری به خرج دهد. واضح است که در دنیای کنونی فوتبال، آنچه که بیشترین اهمیت را دارد، نتایجی است که یک تیم کسب می کند و نه تاریخچه موفق یک مربی.

ایجاد شکاف محسوس در حلقه اتحاد بازیکنان رئال مادرید

بازیکنان رئال مادرید در مصاحبه ها، خود را کنار سرمربی تیمشان می دانند و البته این مساله در شرایط کنونی رئال مادرید حیاتی هم به نظر می رسد. این بازیکنان خود را مقصر اصلی کسب نتایج ضعیف رئال می دانند. آنها پس از گفتگوی آنچلوتی با آنها در رختکن ورزشگاه سن مامش، متقاعد شدند که مشکل را باید در خود جستجو کنند.
می توان احساس کرد که در تیم رئال مادرید، آن اتحاد مثال زدنی سال گذشته دیگر به چشم نمی خورد. شکاف کوچکی در حلقه اتحاد بازیکنان به وجود آمده؛ با این وجود می توان گفت که هنوز شرایط رئال، آنچنان هم نگران کننده نشده است. حداقل مدیریت باشگاه و سرمربی تیم، چنین عقیده ای دارند. آنچلوتی معتقد است که می تواند شرایط فعلی را به کنترل خودش در بیاورد و بازیکنان نیز در رختکن ورزشگاه سن مامش متعهد شدند تا غرور از دست رفته را احیا کنند.

نگرانی آنچلوتی در بازسازی ذهنی بازیکنان و بازگرداندن دوباره اطمینان ها به رئال

نگرانی عمده کارلو آنچلوتی، به بازگرداندن شرایط ذهنی چند بازیکن تیمش بر می گردد که آشکارا همچون سابق، فوتبال واقعی خود را به نمایش نمی گذارند.در درجه اول، صحبت از کریستیانو رونالدو، بنزما و گرت بیل است.
کادر فنی رئال، فرضیه افت فیزیکی بازیکنان را به شدت رد کرده و مشکل را در جای دیگری جستجو می کنند. به عقیده آنها، بازیکنان رئال به هر سه روز یک بازی عادت دارند و از این بابت مشکلی وجود ندارد اما وقتی آنالیز فنی بازی های اخیر رئال ورود می کند، اطمینان ها به برخی بازیکنان که در نیم فصل اول از مهره های کاملا کلیدی تیم بودند، کاهش می یابد. اینجاست که آنچلوتی احساس خطر و نگرانی می کند.

افزایش تردیدها در فلورنتنیو پرز پس از شکست 4-0 در دربی مادرید

شکست ها برای پرز، همچون هر مدیر دیگری همیشه دردناکند ولی زمانیکه تیمتان چندین ماه رویایی را با کسب بردهای متوالی پشت سر می گذارد و به یکباره دچار افت محسوسی می شود، شکست ها دردناکتر از همیشه خواهند بود و اوضاع برای مدیر باشگاه پیچیده تر از هر زمانی می شود.
شکست 4-0 برابر اتلتیکو، فلورنتینو پرز را کاملا تحت تاثیر قرار داد. با وجود این شکست تلخ و تحقیرآمیز و حتی پس از شکست مقابل بیلبائو که به از دست رفتن صدرنشینی منجر شد، او ترجیح داد که تصمیماتی سختگیرانه اتخاذ نکرده و با اعلام حمایت از مربی تیم، همه را به آرامش دعوت کند. همان چیزی که نبودش در رئال مادرید به خوبی حس می شود.
رئال مادرید دو هفته بسیار حیاتی در پیش دارد. این تیم باید سه بازی مهم برابر شالکه، لوانته و بارسلونا برگزار کند و باید دید واکنش پرز

برچسب‌ها: رئال مادرید کارلو آنچلوتی بارسلونا کریستیانو رونالدو گرت بیل بنزما ال کلاسیکو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

14 3

985 پهناب20141393/12/19

King Amir: : تیم میخرم هرکی میفروشه بیاد خصوصی

30 مهر (14:35)


بی باکان هراز: تیم فروشی فقط با 1 شارز ایرانسل

2 شهریور (21:45)


اف سی ایلام تیم: تعویضهایه طلائیت در حد تعویضهایه سر الکس فرگوسنن البته با این تفاوت ک 3 امتیازو واسه حریف ب ارمغان میارن!

19 اسفند (19:29)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi