خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,112

صحبت های جنجالی راموس پس از ال کلاسیکو

صحبت های جنجالی راموس پس از ال کلاسیکو
رئال مادرید یک‌شنبه شب در هفته سی‌وششم لالیگا برابر بارسلونا دو بر دو مساوی کرد. سرخیو راموس پس از بازی گفت: می‌دانستیم با وجود قهرمانی بارسلونا در لالیگا برای چه هدفی بازی می‌کنیم. مادرید بازی خیلی خوبی انجام داد. از دقیقه نخست برای پیروزی پا به میدان گذاشتیم. در حالی یک امتیاز کسب کردیم که دوست داشتیم پیروز این دیدار شویم.

بازیکنان مادرید زمانی که لوییس سوارس بر زمین افتاده بود، توپ را به بیرون نزدند. مدافع اسپانیایی در رابطه اظهار کرد: زمانی که هم تیمی‌تان بر زمین می‌افتد و فکر می‌کنید شرایطش بد است، توپ را به بیرون می‌فرستید. با این حال من کمی شناخت از سوارس دارم. با احترام فراوان به بارسلونا تصور نمی‌کنم در آن صحنه نیازی به فرستادن توپ به بیرون بود.

مدافع مادرید در مورد تحت فشار قرار گرفتن داور توسط بازیکنان بارسلونا در تونل ورزشگاه، گفت: آن‌ها کمی داور را در تونل تحت فشار قرار دادند. نمی‌دانم آیا دوربین در این مکان وجود دارد یا نه. آن‌ها به داور به همه چیز گفتند. فوتبال نباید این چنین باشد.

راموس در پایان به درگیری خود با سوارس اشاره کرد و گفت: هر کسی پدر و مادر خودش است. ما در اینجا حضور نداریم تا همدیگر را ادب کنیم. به اندازه کافی در خانه سه فرزندم را تربیت می‌کنم. در بازی فوتبال داور باید در چنین صحنه‌هایی دخالت کند.

برچسب‌ها: سرخیو راموس سوارز کریستیانو رونالدو لیونل مسی رئال مادرید بارسلونا ال کلاسیکو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

7 1

652 آلترنیتیو1397/02/17

Royal Madrid Cf: راموس همچین چیزی نگفته بود، مخصوصا دو خط آخرش

18 ارديبهشت (22:05)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi