خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,284

جدال الکسیس سانچز و آنخل دیماریا ؛ این بار در اف ای کاپ

جدال الکسیس سانچز و آنخل دیماریا ؛ این بار در اف ای کاپ
بازی دو تیم منچستر یونایتد و آرسنال ، روز دوشنبه در دور یک چهارم نهایی جام حذفی انگلستان ، در ورزشگاه الدترافورد ، تنها یک جدال قدیمی بین دو تیم از پر افتخار ترین های انگلستان نیست . بلکه این دوازدهمین رویارویی آنخل دیماریا و الکسیس سانچز است . دو غول فوتبال مدرن اکنون در بریتانیا با هم جدال دارند .

در رویارویی های گذشته این دو ، دیماریا 5 بازی را برده و دو گل به ثمر رسانده . این در حالی است که سانچز با 4 پیروزی زمین را ترک کرده است و او نیز دو گل به ثمر رسانده است . جدای از عظمت این بازی زیبا و تاریخی بین دو تیم ، این یک بازی حیثیتی برای این دو بازیکن از آمریکای جنوبی است . مطمئنا جدال این دو بازیکن ، میلیون ها نفر از طرفداران فوتبال را میخکوب بازی خواهد کرد .

همه چیز در آگوست سال 2011 شروع شد . در دیدار سوپرکاپ اسپانیا رئال مادرید دیماریا ، در برابر الکسیس سانچز بارسلونا صف آرایی کرد که بازی با نتیجه 2-2 به پایان رسید . این یکی از سه بازی در آن فصل بود . در بازی رفت لیگ ، کاتالان ها با نتیجه 3-1 به پیروزی رسید . و در بازی برگشت نیز این رئالی ها بودند که با نتیجه 2-1 به پیروزی رسیدند .

برچسب‌ها: سانچز دیماریا دی ماریا آنخل دی ماریا اف ای کاپ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

21 2

483 ئیرذدتبلهی1393/12/16

Resident Evil: عالی بود

17 اسفند (12:43)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi