خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,280

دی‌ماریا: فقط هوای سرد انگلیس است که مرا آزار می‌دهد

دی‌ماریا: فقط هوای سرد انگلیس است که مرا آزار می‌دهد
بال آرژانتینی تیم فوتبال منچستریونایتد گفت با هیچ چیز بازی و زندگی در انگلیس حتی رویارویی با مدافعان تنومند و فیزیکی لیگ برتر مشکلی ندارد، جز هوای سرد این کشور.

آنخل دی‌ماریا که تابستان امسال با قراردادی ۶۰ میلیون پوندی از رئال مادرید به منچستریونایتد پیوست اعتراف کرد دلتنگ بازی در لیگ قهرمانان اروپاست اما انگیزه زیادی دارد که شیاطین سرخ را به لیگ قهرمانان اروپا برگرداند.

عملکرد ضعیف منچستری‌ها در فصل گذشته که سبب شد آنها به هیچکدام از سهمیه‌های رقابت‌های اروپایی فصل جاری نرسند، سبب شده است که دی‌ماریا و دیگر ستاره‌‌های شیاطین سرخ در حسرت بازی در معتبرترین تورنمنت باشگاهی قاره اروپا بمانند.

دی‌ماریا در گفت‌وگو با نشریه اسپورت گفت: دلتنگ بازی در لیگ قهرمانان هستم. ما این فصل باید تمام تلاش خود را انجام دهیم تا بتوانیم در لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده حضور داشته باشیم. کار آسانی نیست اما چند هفته پیش ما در جدول هفتم یا هشتم بودیم اما حالا چهارم هستیم. پس باید به کارمان ادامه دهیم. مهمترین هدفی که منچستریونایتد در این فصل دارد کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده است، تورنمنتی که تیم ما لیاقت حضور در آن را دارد. با این حال می‌دانم که باید قدم به قدم پیش برویم، چون سرمربی و برخی از بازیکنان تیم به تازگی کار خود را آغاز کرد‌ه‌اند.

منچستری‌ها چهار بازی متوالی است که برنده میدان را ترک می‌کنند و به همین سبب توانسته‌اند خود را به رده چهارم جدول برسانند، همان رده‌ای که اگر آن را تا پایان فصل حفظ کنند حضورشان در لیگ قهرمانان فصل آینده را تضمین می‌کند.

دی‌ماریای ۲۶ ساله به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ فرداشب (یکشنبه) نمی‌تواند شیاطین سرخ را در مصاف حساس‌شان با ساوتهمپتون (تیم رده سوم جدول) همراهی کند و بعید نیست که غیبت او ضربه سنگینی به شیاطین سرخ بزند. او در این فصل سه گل زده و شش پاس گل داده است اما هنوز تا آماری که فصل گذشته به ثبت رساند فاصله زیادی دارد.

او ادامه داد: باید خودم را به بازی هم‌تیمی‌هایم وفق دهم، چون هنوز لحظاتی در بازی هست که من در آنها حس می‌کنم به طور کامل با بازی تیم هماهنگ نیستم.

یکی از چیزهایی که انتظار می‌رفت دی‌ماریا را در لیگ برتر به چالش بکشد به خصوص با توجه به جثه نحیف او، ماهیت فیزیکی این لیگ بود اما او می‌گوید که نه این مسئله و نه روبه‌رو شدن با مدافعان تنومند لیگ برتری او را اذیت نمی‌کند و فقط یک چیز هست که او را آزار می‌دهد.

بال پیشین رئال مادرید خاطرنشان کرد: مشکل تفاوت زبان کار مرا سخت‌تر کرده است اما دارم تمام تلاشم را انجام می‌دهم تا در سریعترین زمان ممکن بر این مشکل هم غلبه کنم تا بتوانم با همه بازیکنان ارتباط برقرار کنم. اینجا در لیگ برتر مدافعان درشت‌اندام‌تر و قوی هستند اما من هرگز هیچ ترسی از روبه‌رو شدن با آنها ندارم.

وی تصریح کرد: اگر آنها مجبور شوند مرا بزنند، خب این کار را انجام می‌دهند. این هم بخشی از بازی است. من همیشه سعی خواهم کرد که به سبک خودم بازی کنم و مهم نیست مدافعی که روبه‌رویم قرار می‌گیرد چقدر بزرگ است. اینجا هوا سردتر است و زودتر از اسپانیا هوا تاریک می‌شود. من نه با غذا و نه با هیچ چیز دیگر در اینجا مشکلی ندارم و تنها مشکلی که اینجا مرا اذیت می‌کند هوای سرد است.

برچسب‌ها: منچستریونایتد دیماریا سرما دی ماریا آنخل دی ماریا هوای سرد آزار

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

22 0

479 جشن هنر شیراز1393/09/15

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi