خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آرسنال
اتحاد آرسنال
8
6,697

رویارویی سرآشپز خشن و پروفسور در جام حذفی

رویارویی سرآشپز خشن و پروفسور در جام حذفی
دیدار تیم های منچستریونایتد و آرسنال در مرحله ششم جام حذفی انگلیس در تئاتر رویاها برگزار می شود که در آن تقابل تفکرات لوییس فان خال و آرسن ونگر را شاهد خواهیم بود.

به گزارش ایسنا، دیدار تیم های منچستریونایتد و آرسنال از مرحله ششم جام حذفی فوتبال انگلیس دوشنبه شب و از ساعت 23 و 15 دقیقه به وقت تهران در ورزشگاه اولدترافورد آغاز می شود.

همواره می گویند باید دیدارهای خوب را نگه داشت و دیرتر برگزار کرد. باید تا دوشنبه شب صبر کرد تا دیداری بسیار هیجان انگیز در این مرحله از جام حذفی انگلیس را به تماشا نشست. به بیدار ماندن و دیدن این بازی می ارزد. در سال ها اخیر، دیدارهای کلاسیکی بین این دو تیم در جام های مختلف برگزار شده که این دیدار نیز استثنا نخواهد بود.

آن بازی معروف به «پنج دقیقه ای» در ومبلی که در سال 1979 برگزار شد و آن دو دیدار نفس گیر که در ویلا پارک برگزار شد و در ادامه، یونایتدها موفق به فتح سه گانه در سال 1999 شدند. پیروزی آرسنال در اولدترافود که به سال 2003 باز می گردد و آن پل اسکولز مهار نشدنی در 12 ماه بعد.

در دو دیدار آخر منچستریونایتد و آرسنال در جام حذفی به پیروزی نه چندان دشوار یونایتدها انجامیده است. پیروزی چهار بر صفر در سال 2008 و برد دو بر صفر مقابل توپچی ها در سال 2011. در دیدار فصل جاری اما هواداران آرسنال نباید با ترس برای تماشای دیدار تیمشان به شمال کشور سفر کنند زیرا در حال حاضر تیم آنها فوتبال بهتری نسبت به شیاطین سرخ ارائه می کند.

هر بار به بازی های جام حذفی می رسیم، باید از بازی های خوب منچستریونایتد که پایانی بر آن نیست صحبت کنیم. آنها در بازی های لیگ، دو پیروزی خوب مقابل تیم های ساندرلند و نیوکاسل یونایتد دست یافتند تا همچنان در بین چهار تیم برتر لیگ برتر انگلیس قرار داشته باشند.

لوییس فان خال، سرمربی هلندی این تیم که تابستان گذشته هدایت یونایتدها را به دست گرفت، هنوز نتوانسته سیستم مورد نظر خود و شاید ترکیب اولیه خود در اولدترافورد را بشناسد. آنها روی کاغذ، تیمی فوق العاده هستند که بازیکنان بسیار خوبی را به خصوص در خط حمله در اختیار دارند اما کسی نمی تواند از اینکه شیاطین سرخ در پایان فصل می توانند جایی بین چهار تیم بالای جدول داشته باشند با اطمینان حرف بزند.

از سوی دیگر، آرسن ونگر، سرمربی آرسنال از سپتامبر 2006 تاکنون هرگز نتوانسته در اولدترافورد به پیروزی برسد اما توپچی ها در شرایطی پا به دیدار با یونایتدها می گذارند که رکورد پنج پیروزی پیاپی را در جام های داخلی انگلیس به ثبت رسانده اند. آنها پس از آغاز سال جدید میلادی، عالی ظاهر شده و طوری بازی کرده اند که با احتمال بسیار بیشتری نسبت به منچستریونایتد، جایی برای خود در بین چهار تیم بالای جدول در پایان فصل دست و پا خواهند کرد.

با این پیشینه، بدون شک رویارویی این دو تیم در جام حذفی بسیار دیدنی خواهد بود. دیداری لذت بخش و پُر از هیجان.

برچسب‌ها: ارسنال منچستریونایتد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

31 5

206 توپچیهای یزد1393/12/16

مهریز موزیک: عشق فقط آرسـنـال

17 اسفند (15:05)


گونی تورک: جاست آرسـنـال آرسـنـال آرسنال

17 اسفند (14:40)


ارو رمزی: من طرف دوتناشونم چی کار کنم؟

16 اسفند (15:51)


...ارتش تاجی...: منچستر سوراخه ما میبریم

16 اسفند (15:02)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi