خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار سپاهان
اتحاد سپاهان
11
9,262

عقیلی : اگرچهار مدافع تیم ملی هم محروم میشدند من دعوت نمیشدم

عقیلی : اگرچهار مدافع تیم ملی هم محروم میشدند من دعوت نمیشدم
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگذاری تسنیم، تیم ملی فوتبال کشورمان در حالی راهی رقابت‌های جام ملت‌های 2015 آسیا می‌شود که کارلوس کی‌روش نام بعضی از بازیکنان پیشین تیم ملی را بازهم در فهرست نهایی این تیم جای نداده است.
هادی عقیلی هم جزو آن دسته از بازیکنانی است که بعد از کنار رفتن از تیم ملی دیگر دعوت نشد و به نظر می‌رسد او همچنان در فهرست سیاه کی‌روش قرار دارد. عقیلی در مورد دوری‌اش از تیم ملی، شرایط سپاهان و مسائل مختلف دیگر به سؤالات خبرنگار تسنیم پاسخ داد که مشروح آن در زیر می‌آید:

پیش‌بینی‌ات از نتایج سپاهان در نیم‌فصل دوم چیست؟

این بستگی دارد که بازی‌ها را چطور آغاز کنیم. ما در شروع لیگ با استقلال بازی خواهیم داشت که یکی از رقیبان جدی سپاهان برای کسب عنوان قهرمانی است. این بازی برای ما خیلی مهم است.

یعنی این بازی در سرنوشت قهرمانی سپاهان تأثیر دارد؟

تمامی بازی‌ها تأثیر دارد و بازی با استقلال هم یکی از دیدارهای مهم ما محسوب می‌شود. استقلالی‌ها حریف مستقیم ما هستند و نباید نتیجه‌ای بگیریم که از صدر جدول دور شویم. ما باید استقلال را ببریم. در ضمن باید بگویم که این بازی بسیار سخت خواهد بود.

فکر می‌کنی تیم‌ها بعد از تعطیلی لیگ چه شرایطی داشته باشند؟

من فکر می‌کنم هیچ تیمی بعد از شروع نیم‌فصل دوم، شرایط خوب هفته‌های پایانی نیم‌فصل اول را نداشته باشد. به عقیده من زمان می‌برد تا تیم‌ها جا بیفتند.

ظاهراً سپاهان یک مدافع هم جذب کرده است. شناختی از او داری؟
آنطور که ما شنیده‌ایم این بازیکن در پست‌های دفاع چپ و هافبک دفاعی می‌تواند بازی کند. من شناختی از این بازیکن ندارم ولی فکر می‌کنم باشگاه بیشتر روی تقویت خط هافبک نظر دارد.

از دید تو شانس مدعیان قهرمانی یکسان است؟

با اینکه ما و نفت هم‌امتیاز هستیم و در بالای جدول قرار داریم ولی باید بگویم که چند تیم دیگر هم شانس قهرمانی دارند. واقعاً نمی‌توان چیزی را پیش‌بینی کرد. در ضمن فکر می‌کنم قوانین لیگ برتر که در این چند سال تغییراتی داشته، باعث شده است که تیم‌ها از لحاظ فنی رشد کنند. در گذشته اینطور نبود که تیم‌ها در تعطیلات نیم‌فصل بتوانند بازیکن جذب کنند ولی قوانین به روز شده و تیم‌ها می‌توانند نقاط ضعف خود را برطرف کنند.

تیم ملی در شرایطی راهی جام ملت‌ها می‌شود که چند بازیکن از جمله تو در نهایت به اردوی این تیم دعوت نشدند. در این مورد چه صحبتی داری؟

من از اول هم گفته بودم که درهای تیم ملی به روی من بسته است و نمی‌دانم این شرایط تا چه زمانی ادامه دارد.

فکر می‌کنی این موضوع در مورد چند بازیکن دیگر هم صدق می‌کند؟

من در مورد بازیکنان دیگر صحبت نمی‌کنم و تنها در مورد خودم اظهارنظر کردم. من البته تنها بازیکنی بودم که در فهرست‌های تیم ملی حضور نداشتم ولی دیگر بازیکنان که قبلاً دعوت می‌شدند، حداقل گاهی اوقات نام‌شان در فهرست‌ها رد می‌شد.

بعد از اینکه پژمان منتظری مصدوم شد، احتمال می‌دادی به تیم ملی دعوت شوی؟

مطمئن باشید اگر چهار مدافع تیم ملی هم محروم یا مصدوم می‌شدند و به جام ملت‌ها نمی‌رفتند، من دعوت نمی‌شدم.

درمورد عملکرد تیم ملی در جام ملت‌ها صحبت کن. آیا ایران موفق می‌شود؟

من تمامی بازی‌های ایران را در جام جهانی درست پیش‌بینی کردم، البته به غیر از بازی با بوسنی که پیش‌بینی کردم سه بر صفر می‌بازیم. من معتقدم تیم ملی در جام ملت‌ها با هفت امتیاز از مرحله گروهی صعود می‌کند و یکی از فینالیست‌های این جام خواهد شد.

برچسب‌ها: هادی عقیلی تیم ملی ایران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

7 0

156 قهرمانان سپاهان1393/10/08

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi