خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار چلسی
اتحاد چلسی
9
7,822

مورینیو: قرارداد جان تری تمدید خواهد شد

مورینیو: قرارداد جان تری تمدید خواهد شد
ژوزه مورینیو تایید کرد که چلسی می خواهد قرارداد کاپیتان خود را تمدید کند.

به نقل از فورفورتو، قرارداد کاپیتان 34 ساله چلسی در پایان فصلی جاری به اتمام می رسد اما با توجه به فرم خوب این بازیکن در این فصل و خصوصا در هفته های اخیر باعث شده است مسئولان تیم به فکر تمدید قرارداد او باشند. تری که در بازی قبلی مقابل وستهام در 645 ــمین بازی خود برای چلسی به میدان می رفت موفق شد دومین گل پیاپی خود را به ثمر برساند.

مورینیو قبل از بازی امروز تیمش مقابل ساوتهمپتون گفت: "بدون هیچ شک و تردیدی او قراردادی جدید دریافت خواهد کرد. من و او از این قضیه مطلع هستیم. در باشگاه و هیئت مدیره همه از این مطلع هستند و من فکر می کنم شما هم این مسئله را حس کرده اید و بدون اینکه ما قضیه تمدید قرارداد را تایید کنیم شما آن را مملوس می دانید.

"او بازیکن بسیار مهمی در تیم است و قرارداد جدید دیر یا زود به او ارائه خواهد شد، و باید تشریفات خود را طی کند. او یک پسر خوشحال است، خیلی خوب بازی می کند، با هم تیمی ها رابطه ای خوب دارد، شبیه یک مدیر است و کارش را به خوبی انجام می دهد. ما یک تیم بسیار خوشحال هستیم و فکر می کنم جان احساس بسیار خوبی اینجا دارد. "

برچسب‌ها: مورینیو جان تری چلسی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

43 1

327 گرگ های ابی1393/10/07

چل تهران سی: سالارر همه کاپیتان های دنیا

8 دی (11:14)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi