خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,049

نویر: مسی و رونالدو بِرندهایی جهانی هستند

نویر: مسی و رونالدو بِرندهایی جهانی هستند
دروازه‌بان ملی‌پوش باواریایی‌ها از حریفان خود در راه کسب توپ طلا به عنوان بِرندهایی جهانی یاد کرد.

مانوئل نویر که برای کسب عنوان بهترین بازیکن جهان در سال 2014 با لیونل مسی آرژانتینی و کریستیانو رونالدوی پرتغالی در رقابت است، به روزنامه آلمانی «Suddeutsche Zeitung» چاپ مونیخ گفت: از اینکه نامم بین 3 کاندیدای نهایی توپ طلاست، افتخار می‌کنم. 2 کاندیدای دیگر برندهایی جهانی هستند و شاید به این دلیل است که نسبت به من مزیت و شانس بیشتری برای کسب این عنوان دارند.

سنگربان 28 ساله بایرن‌مونیخ با یادآوری شکست این تیم در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل چلسی در سال 2012 در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا عنوان کرد: ما در شهر خودمان شانس رسیدن به قهرمانی را از دست دادیم ولی حالا می‌خواهیم تا در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا به دیدار فینال که قرار است در برلین برگزار شود برسیم و در کشور خودمان عنوان قهرمانی را از آن خود کنیم.

دروازه‌بان تیم ملی آلمان همچنین با ابراز امیدواری به قهرمانی این تیم در یورو 2016 فرانسه در خصوص شایعات مطرح‌شده در خصوص بازنشستگی‌ از تیم ملی کشورش پس از این تورنمنت اظهار داشت: هنوز تصمیمی در این خصوص نگرفته‌ام. من دروازه‌بان اول تیم ملی هستم برای همین به دفاع از دروازه آلمان ادامه خواهم داد.

برچسب‌ها: بارسا رئال مسی کریستیانو رونالدو توپ طلا نوبر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

26 5

523 اینتر چاهی1393/10/04

7 دی (15:28)


4 دی (14:56)


آتوسآ: اینم کامنت من

4 دی (13:03)


--رپ فارس--: بیا اینم کامنت

4 دی (12:36)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi