خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار لیورپول
اتحاد لیورپول
13
3,387

کروس بر ضد مسی؛ نباید فینالیست دِبست می شد

کروس بر ضد مسی؛ نباید فینالیست دِبست می شد
برادر تونی کروس ستاره آلمانی رئال مادرید معتقد است انتخاب لیونل مسی جزو سه بازیکن برتر سال 2020 اشتباه بود.

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی همراه با روبرت لواندوفسکی و کریستیانو رونالدو سه فینایست بهترین های سال فیفا بودند و در نهایت هفته گذشته این جایزه به ستاره لهستانی بایرن مونیخ رسید. رونالدو دوم شد و مسی هم در رده سوم قرار گرفت.

مسی فصل گذشته با بارسا برنده هیچ جامی نشد و حتی نتوانست عنوان کفش طلای را به دست بیاورد؛ عنوانی که در سه سال گذشته پیوسته کسب کرده بود و به همین دلیل برای خیلی ها جای تعجب داشت که چرا بین فینالیست های دِبست قرار دارد.

فلیکس کروس در پادکست خود و در مورد بهترین های سال گفت:« روبرت لواندوفسکی از هر نظر که فکرش را بکنید شایسته برنده شدن بود ولی از نظر من لیونل مسی نباید بین سه نفره نهایی قرار می گرفت چون فصل خوبی را پشت سر نگذاشت.»

تونی کروس ستاره رئال در این پادکست و در مورد انتخاب کلوپ به جای هانسی فلیک به عنوان مربی سال گفت:« هر دو سال فوق العاده ای داشتند. فلیک با بایرن به همه جام ها رسید و یک تیم رو به نزول را به سمت قهرمانی سوق داد ولی یورگن کلپ هم لیورپول را پس از 30 سال قهرمان لیگ برتر انگلیس کرد. در نهایت هر دو بهترین هستند و خیلی مهم نیست چه کسی مربی سال شد.»

تونی کروس در مورد ارتباط با هانسی فلیک:« زمانی که دستیار یوآخیم لوو در تیم ملی بود، مشکل کوچکی با او پیدا کردم. هنگام جام جهانی 2014 در برزیل چند بار صبح مرا از خواب برای صرف صبحانه بیدار کرد. خیلی از حرکت او خوشم نیامد ولی هرچه بود گذشت.»

برچسب‌ها: کروس مسی رئال لیورپول بارسا کلوپ فلیک

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

12 0

163 آبی اناری ها3 (ح)1399/10/04

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi