خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,579

گردانی: تیم‌ملی را از دست نمی‌دهم

گردانی: تیم‌ملی را از دست نمی‌دهم
حبیب گردانی مدافع ملی پوش تراکتورسازی دیروز در بازی تدارکاتی تیم ملی موفق به زدن این گل ملی اش شد و از این بابت خیلی خوشحال است.

به گزارش “تراکتور اذربایجان” , گردانی در مورد این دیدار گفت: ما کاملا دست و پای حریف را بسته بودیم و ۶ گل به آن ها زدیم. خدا راشکر در هر سه بازی تدارکاتی به پیروزی رسیدیم ولی این نشان ضعیف بودن حریفانمان ندارد بلکه ما خیلی خوب کار کردیم.امیدوارم این پیروزی ها نویدی باشد برای موفقیت در جام ملت های آسیا.

او در مورد اولین گل ملی که به ثمر رساند ادامه داد: من این فصل پایم به گلزنی در لیگ باز نشده بود و خوشحالم که این اتفاق برایم در تیم ملی رخ داد.واقعااین گل لذت خاصی داشت که هنوز هم لذتش در خاطرم است.دوست دارم بازهم برای تیم ملی در تورنمت های بعدی گل به ثمر برسانم.

گردانی در پایان افزود: آرزو دارم که نامم در لیست نهایی باشد و بتوانم در استرالیا هم تیم ملی را همراهی کنم. من برای اینکه به اینجا برسم خیلی زحمت کشیدم و دوست ندارم به همین راحتی‌ها تیم‌ملی را از دست دهم.

برچسب‌ها: حبیب گردانی تراکتور سازی تبریز

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

28 2

198 رئال و تراکتور1393/10/03

میلان 21: یاشاسین

4 دی (12:52)


Dayan Baba: یاشاسین گردانی....انصافا بازیکن فوق عالیه!!

4 دی (12:32)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi