خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,579

حبیب گردانی: جام حذفی را باید محکم بگیریم

حبیب گردانی: جام حذفی را باید محکم بگیریم
مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: با توجه به اینکه با تیمهای مدعی در جام حذفی تا فینال روبرو نمیشویم کار راحتتری برای تکرار عنوان قهرمانی در این جام داریم.

"حبیب گردانی" در گفتوگویی در خصوص وضعیت خود، اظهار کرد: خوشبختانه از لحاظ آمادگی در شرایط بسیار خوبی به سر میبرم و تمرینات خوبی را نیز با تیم انجام دادهام.

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در مورد اردوی آماده سازی تهران و شرایط تیم نیز گفت: 5 روز است که در اردوی تهران هستیم و تمرینات را در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار کرده ایم. امیدوارم که تا دیدار برابر پیکان نیز با همین تمرینات منظم و استراحت مناسب، آمادگی خود را حفظ کنیم تا بتوانیم با پیروزی در این دیدار به سوی قهرمانی نیم فصل گام محکمی برداریم.

وی ادامه داد: در لیگ برتر، 3 بازی آینده ما در تبریز است که با برتری در این دیدارها میتوانیم اختلاف امتیازی خود را با دیگر تیمهای صدر جدول افزایش دهیم.

گردانی در خصوص دیدار روز جمعه این تیم در جام حذفی برابر کارون اهواز نیز اظهار داشت: جام حذفی را باید محکم بگیریم و با توجه به اینکه تا فینال با هیچ کدام از مدعیان برخورد نخواهیم کرد، فکر میکنم راحتتر بتوانیم از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم. درکل نباید تیم اهوازی را دست کم بگیریم که این موضوع میتواند برای ما دردسرساز شود.

وی همچنن درخصوص وقفه 20 روزه مسابقات لیگ برتر و اینکه آیا این وقفه در نحوه عملکرد تیم تراکتور در ادامه فصل تاثیر خواهد گذاشت، چنین پاسخ داد: مسلما این موضوع فقط شامل تیم ما نیست و اگر تاثیری داشته باشد همه تیمها را تحت تاثیر قرار خواهد داد اما با توجه به اردویی که کادرفنی برای تیم اتخاذ کرده است و با تمرینات خوبی که در نظر میگیرند امیدوارم شرایط تیم بهتر شده و تاثیر منفی روی تیم نداشته باشد.

برچسب‌ها: حبیب گردانی تراکتور سازی تبریز

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 1

340 رئال و تراکتور1393/07/20

همسنگر آسمانی: برزین قناد فروشی : لینک

20 مهر (20:33)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi