خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار سپاهان
اتحاد سپاهان
11
9,261

غیبت محرم و مشکلات رسول خط هافبک سپاهان راتضعیف کرد

غیبت محرم و مشکلات رسول خط هافبک سپاهان راتضعیف کرد
با وجود اینکه سپاهان موفق شد در هفته هفدهم لیگ برتر چهار گل به گسترش فولاد بزند و سایه به سایه نفت تهران در صدر جدول حرکت کند ولی نباید این نکته را هم فراموش کرد که خط هافبک این تیم در طی نیم فصل اول لیگ دچار مشکلات بسیار زیادی بود که به عملکرد کلی سپاهان در طی هفده هفته آسیب زیادی وارد کرد. از یک طرف جدایی امید ابراهیمی که یکی از ارکان اصلی موفقیت سپاهان در طی چند سال گذشته بود دست کرانچار را در پست هافبک دفاعی خالی کرد و از طرف دیگر مصدومیت ادامه‌دار محرم نویدکیا و غیبت‌های یک در میان او در لیگ هفدهم هم مزید بر علت شد تا هافبک‌های سپاهان نتوانند آنطور که باید در کنار خط دفاعی خط حمله حرکت کنند. هم زلاتکو کرانچار و هم حسین فرکی بازیکنان زیادی را در پست هافبک دفاعی آزمایش کردند که هیچکدام نتوانستند جای خالی امید ابراهیمی را پر کنند و در شرایطی که شجاع خلیل‌زاده وضعیت تقریبا خوبی پیدا کرده بود ابطال کارت معافیت این بازیکن مشکلی دیگر به دردسرهای حسین فرکی اضافه کرد. از سوی دیگر عدم حضور یک مدافع چپ تخصصی و باتجربه در ترکیب سپاهان باعث شد تا احسان حاج صفی به پست دفاع چپ نقل مکان کند و همین مسئله هم قدرت مجموعه سپاهان در فاز تهاجمی را کم کرد. رسول نویدکیا هم که به عنوان یک بازیکن جدید در ابتدای لیگ چهاردهم به سپاهان پیوسته بود درگیر اتفاقات و حاشیه‌های مختلف شد و نتوانست انتظاراتی را که از او می رفت برآورده کند.
پاپی بازیکن ثابت خط هافبک
در بین بازیکنانی که در خط هافبک بازی می‌کنند حسین پاپی با ۱۳۱۹ دقیقه بازی نسبت به بقیه حضور بیشتری در ترکیب اصلی سپاهان داشت. نکته جالب بازی‌های پاپی برای سپاهان هم این است که در تمامی بازی‌های سپاهان حضور داشته و فقط شهرآورد فوتبال اصفهان در هفته ششم را به خاطر سرماخوردگی شدیدی از دست داد. این بازیکن در مقابل پیکان هم باعث و بانی تنها پنالتی اعلام شده علیه سپاهان در طی هفده هفته گذشته بود. بعد از پاپی نوبت به رسول نویدکیا می رسد که با ۱۰۶۸ دقیقه بازی در ترکیب سپاهان در رتبه دوم دقایق بازی هافبک‌های سپاهان قرار می‌گیرد.
علی کریمی با ۵۶۴دقیقه، امیرحسین کریمی با ۳۳۶دقیقه، محرم نویدکیا با ۲۷۸دقیقه، حسین فاضلی با ۱۸۰ دقیقه و میلاد سرلک با۱۴ دقیقه در رتبه‌های بعدی قرار گرفته‌اند.
هافبک‌هایی که گل نزدند
عجیب ترین نکته در مورد خط هافبک سپاهان اینجاست که از مجموع ۲۶ گلی که سپاهان در نیم فصل اول به ثمر رساند هیچ گلی توسط هافبک‌های تخصصی این تیم به ثمر نرسید. از بین محرم نویدکیا، حسین پاپی، علی کریمی، رسول نویدکیا، امیرحسین کریمی، میلاد سرلک و حسین فاضلی که پست اصلی‌شان بازی در خط هافبک است هیچکدام موفق نشدند برای سپاهان گلی به ثمر برسانند. از سوی دیگر این بازیکنان در ارسال پاس گل هم ضعیف بودند و تنها ۳ گل از مجموع ۲۶ گل سپاهان بر روی پاس‌های ارسالی توسط هافبک های این تیم به ثمر رسیده که آمار جالبی نیست. رسول نویدکیا با ۲ پاس گل و حسین پاپی با یک پاس گل در این فهرست قرار می‌گیرند. در بین اخطاری های سپاهان علی کریمی بر خلاف ظاهر آرامش خشن‌ترین هافبک سپاهان بود و سه کارت زرد هم دریافت کرد. بعد از او رسول نویدکیا با دو اخطار، حسین پاپی و امیر حسین کریمی با یک اخطار قرار گرفتند.

برچسب‌ها: سپاهان محرم نویدکیا رسول نوید کیا حسین پاپی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

406 سپاهان خورشید1393/10/02

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi