خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار سپاهان
اتحاد سپاهان
11
9,261

نقش متفاوت رسول با حضور محرم

نقش متفاوت رسول با حضور محرم
رسول نویدکیا که یکی از بازیکنان کلیدی سپاهان پیش از مصدومیت رباط صلیبی در فصل هفدهم بود، پس از این اتفاق دیگر فرصت چندانی پیدا نکرد.

به گزارش "ورزش سه"، نویدکیا تا دیدار برابر فولادخوزستان که در چارچوب هفته 22 ام رقابت های لیگ هفدهم برگزار شد، یکی از بازیکنان تعیین کننده سپاهان بود ولی در همین مسابقه بود که بلافاصله پس از استعفای کرانچار او نیز با مصدومیت شدیدی مواجه شد و تا ماه ها از ترکیب طلایی پوشان دور ماند.

تا رسول نویدکیا به فوتبال بازگردد، لیگ هجدهم شروع شده بود و امیرقلعه نویی تیم جدیدی را در سپاهان شکل داده بود و رسول نویدکیا طی دو سال حضور این مربی هیچ‌گاه نتوانست به بازیکن ثابت تبدیل شود و به نیمکت نشین تیم باقی ماند؛ کار به جایی رسید که او در پنجره زمستانی لیگ نوزدهم قصد پیوستن به سایپا را داشت ولی این اتفاق در نهایت با مخالفت امیرقلعه نویی رخ نداد.

حالا اما با حضور محرم شرایط برای رسول هم تغییر کرده است. در باز های لیگ قهرمانان آسیا رسول یکی از مهره های مورد توجه سرمربی سپاهان بود و در بازی های دوستانه هم این روند ادامه داشت و به احتمال فراوان رسول نویدکیا در لیگ بیستم یکی از بازیکنان خط میانی سپاهان خواهد بود و فرصتهای زیادی برای نمایش توانایی های خود به دست خواهد آورد.

برچسب‌ها: رسول نوید کیا محرم نویدکیا سپاهان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

103 Rɪϙᴜɪ Pᴜɪɢ (ح)1399/08/14

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi