خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,279

پيروزي آسان بايرن مقابل فرايبورگ

پيروزي آسان بايرن مقابل فرايبورگ
به گزارش "مستر90"، در این دیدار آرین روبن و توماس مولر برای بایرن گلزنی کردند تا با کسب سه امتیاز این دیدار، فاصله شان با وولفسبورگ را به 12 امتیاز افزایش بدهند.
بایرن بازی را مسلط و هوشمندانه آغاز کرد. تا دقیقه 10 توپ را در میانه میدان نگه داشت و گهگاه به سمت محوطه جریمه حریف فشار وارد می‌کرد. در همین دقایق رابرت لواندوفسکی روی سانتر رافینیا قصد داشت با ضربه سر توپ را وارد دروازه حریف کند اما موفق نشد.
یک دقیقه بعد یاران فرایبورگ صاحب موقعیت خوبی شدند ولی در مقابل رافینیا و نویر کاری از پیش نبردند.
خطرناک‌ترین فرصت در این دقایق، توپی بود که فرانک ریبری قصد داشت برای مولر ساخته و پرداخته کند، ولی این توپ با اختلاف اندک از کنار دروازه بیرون رفت.
با اینکه تا اواسط نیمه اول نمایش پایاپایی از دو تیم شاهد بودیم، اما باواریایی‌های میزبان از دقیقه سی توانستند سوار بر بازی شوند و دقیقه 40 حملاتشان بالاخره به ثمر نشست. آرین روبن که در هفته‌های اخیر خیره‌کننده و تحسین‌برانگیز ظاهر شده، توپی که آلونسو و ریبری برایش مهیا کردند را به تور دروازه فرایبورگ چسباند. نیمه اول با حساب یک بر صفر به پایان رسید.
دقایقی از شروع نیمه دوم نگذشته بود که توماس مولر اختلاف را به دو گل رساند. روبن در این گل هم سهم بسزایی داشت.
ده دقیقه بعد ژابی آلونسو به دلیل اینکه احساس ناراحتی می‌کرد ناچار شد زمین مسابقه را ترک کند و گواردیولا ناچارا ژردان شقیری ناراضی را به جای او به میدان فرستاد.
در این نیمه حرکت خاصی از فرایبورگی‌ها شاهد نبودیم و یاران بایرن هم بعد از گل دوم با آرامش بیشتری کار را دنبال می‌کردند و به دلیل آنکه بارها به زمین افتادند و ممکن بود هزینه زیادی روی دست تیمشان بگذارند، احتیاط را چاشنی کارشان کردند. در نهایت بازی با همان دو گل روبن و مولر به سود میزبان به پایان رسید.

برچسب‌ها: مولر روبن

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

13 0

165 موتورسوار.خسته1393/09/26

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi