خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,276

مولر: عاشق بازی کردن کنار لواندوفسکی هستم

مولر: عاشق بازی کردن کنار لواندوفسکی هستم
قرارداد توماس مولر، مانوئل نویر و رابرت لواندوفسکی همگی در سال 2023 با باشگاه بایرن مونیخ به اتمام می‌رسد. اخبار حاکی از توافق دو نام اول برای تمدید قرارداد بوده، اما وضعیت رابرت لواندوفسکی در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته و ممکن است این گلزن بزرگ در پایان فصل بایرن مونیخ را ترک کند. بارسلونا برای توافق با رابرت لواندوفسکی وارد عمل شده و مذاکرات خوبی بین طرفین صورت گرفته است. اما حالا توماس مولر به تمجید از این ستاره لهستانی پرداخته و مدعی شد عاشق بازی کردن در کنار این بازیکن در میدان است.
توماس مولر درباره وضعیت قرارداد رابرت لواندوفسکی گفت: "من هیچ خبری از موضع باشگاه یا خود لواندوفسکی ندارم. اما من عاشق بازی کردن در کنار این بازیکن در زمین هستم. وقتی بازیکنی دارید که 30 تا 40 گل در سال به ثمر می‌رساند، پس او بازیکن خوبی بوده و همچنین برای تیم بسیار مفید است.تمدید قرارداد با بایرن؟ ما در حال ‌مذاکرات مناسبی برای انجام این کار هستیم. هر دو طرف خواهان تمدید قرارداد هستیم و فکر می‌کنم در پایان راه حلی مناسبی برای این هدف پیدا خواهد شد."
امروز نشریه بیلد در گزارشی مدعی شد توماس مولر قرارداد خود را با باشگاه بایرن مونیخ تا سال 2025 تمدید خواهد کرد. مذاکرات از ابتدای ماه جاری آغاز شده و اکنون توافق در آستانه نهایی شدن است. توماس مولر در حال حاضر یکی از پردرآمدترین بازیکنان باشگاه بوده و دستمزدی حدود 20 میلیون یورو در سال ‌دریافت می‌کند.

برچسب‌ها: بایرن مونیخ مولر لواندوفسکی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

60 ♕بایرن مونیخ♕1401/01/31

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi