خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,285

لواندوفسکی،کاپیتان جدید تیم ملی لهستان

لواندوفسکی،کاپیتان جدید تیم ملی لهستان
ژاکوب بلاژیکوفسکی هافبک عضو باشگاه بروسیا دورتموند دیگر کاپیتان تیم ملی لهستان نخواهد بود.

آدام ناوالکا، سرمربی تیم ملی لهستان، تصمیم گرفته است بازوبند کاپیتانی این تیم را بعد از چهار سال از بلاژیکوفسکی 29 ساله بگیرد و به رابرت لواندوفسکی بسپارد.
گلزن تیم بایرن مونیخ که او هم سابقه پوشیدن پیراهن دورتموند را دارد، در طی سال جاری ثابت کرد که می‌تواند نقش رهبری را بر عهده بگیرد. ناوالکا در گفتگو با "کیکر" دلیل این تصمیمش را نقش سرمشق گونه این بازیکن برای تیم عنوان کرد.
البته بلاژیکوفسکی که بعد از یازده ماه دوری از میادین فوتبال به علت مصدومیت رباط صلیبی، روز سه‌شنبه 25 ژانویه در دیدار دورتموند مقابل اندرلخت در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا بازگشتش به فوتبال را جشن گرفت، کماکان یکی از ارکان تیم ملی لهستان باقی خواهد ماند. ناوالکا درباره اهمیت این بازیکن گفت:" وقتی او آماده باشد، تیم ما بسیار بهتر کار می‌کند."
لهستان که در گروه D دور مقدماتی جام ملت‌های اروپا 2016 با آلمان همگروه است، بعد از چهار بازی بدون شکست بر صدر جدول این گروه تکیه زده و سه امتیاز بیشتر از ژرمن‌های قهرمان جهان دارد.

برچسب‌ها: لواندفسکی تیم ملی لهستان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

8 1

190 دزدان آسیا1393/09/22

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi