خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,302

شزنی: در رگ های پسرم خون اوکراینی جریان دارد

شزنی: در رگ های پسرم خون اوکراینی جریان دارد
دروازه بان تیم ملی لهستان و یوونتوس از تصمیم تیم ملی کشورش مبنی بر بازی نکردن مقابل روسیه حمایت کرد.

وویچک شزنی می گوید وجدانش به او اجازه نمی دهد مقابل تیم ملی روسیه بازی کند.

به گزارش طرفداری و به نقل از اسکای، ساعاتی پیش فدراسیون فوتبال لهستان اعلام کرد که تیم ملی این کشور بعد از حمله روسیه به اوکراین قصد ندارد در دیدارهای پلی آف جام جهانی مقابل تیم ملی روسیه صف آریی کند. بعد از این اتفاق تعدادی از بزرگان تیم ملی لهستان از جمله روبرت لواندوفسکی از این تصمیم حمایت کردند. حال وویچک شزنی دروازه بان تیم لهستان نیز از این اتفاق حمایت کرده است. این بازیکن با انتشار بیانیه ای در حساب کاربری خود در فضای مجازی نوشت:

همسرم در اوکراین به دنیا آمده است. در رگ های پسرم خون اوکراینی جریان دارد. بخشی از خانواده ما هنوز در اوکراین هستند. بسیاری از کارمندان من اوکراینی هستند و همه آنها انسان هایی فوق العاده اند. دیدن رنج و ترس در چهره آنها به خاطر کشورشان باعث شد متوجه شوم که نمی توانم ساکت بمانم و وانمود کنم اتفاقی نیافتاده است. لحظه ای که پوتین تصمیم گرفت به خاک اوکراین حمله کند، نه تنها به اوکراین بلکه به تمام ارزش هایی که اروپا به خاطرش تلاش کرده نظیر استقلال، آزادی و مهم تر از همه صلح، اعلام جنگ کرد. قرار بود در 26 مارس مقابل روسیه در پلی آف جام جهانی بازی کنیم و اگر چه هنگام نوشتن این متن قلبم به درد می آید اما وجدانم اجازه نمی دهد در این دیدار بازی کنم. بازی برای تیم ملی کشورتان بزرگترین افتخار یک فوتبالیست است اما باز هم یک انتخاب است. من بازی مقابل بازیکنانی که نماینده ارزش ها و اصول روسیه هستند را رد می کنم. قبول نمی کنم به زمین مسابقه بیایم، پیراهن کشورم را بپوشم و به سرود ملی روسیه گوش دهم. قبول نمی کنم در مراسم ورزشی شرکت کنم که به فعالیت های دولت روسیه مشروعیت می بخشد. می دانم شاید این کار سمبلیک باشد اما از فیفا و یوفا می خواهم کاری کنند و فدراسیون فوتبال را برای کارهایش پاسخگو بدانند.

شزنی تا به حال 62 بار برای تیم ملی لهستان به میدان رفته است.

برچسب‌ها: یوونتوس وویچک شزنی تیم ملی لهستان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

42 Esteghlal Fc‌1400/12/07

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi