خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,117

آنچلوتی: داشتن کریس برای ما یک مزیت بزرگ به حساب می‌آید

آنچلوتی: داشتن کریس برای ما یک مزیت بزرگ به حساب می‌آید
بازی رئال‌مادرید با سلتاویگو را می‌شود گفت کریستیانو رونالدو یک تنه چرخاند.
ستاره پرتغالي هر كاري از دستش برمي‌‌آمد، كرد‌؛ اول از همه يك پنالتي بحث‌برانگيز گرفت كه به اعتقاد خيلي‌ها درست نبود و با آن تيمش را در نيمه اول يك بر صفر جلو انداخت. در نيمه دوم هم دو گل ديگر زد تا با ثبت بيست و سومين هت‌تريكش در لاليگا، ركوردي تازه در تاريخ اين رقابت‌ها بر جاي بگذارد. اين البته همه ماجرا نبود‌؛ مهاجم رئال بيست و سومين گل اين فصل لاليگا و دویستمين گلش در دوره حضورش در اين بازي‌ها را هم جشن گرفت و در نهايت با ثبت برد 3 بر صفر براي رئال، تعداد پيروزي‌هاي متوالي اين تيم را به ركورد 18 برد پشت‌ سر هم بارسا در دوره مربيگري فرانك رايكارد رساند. اين بازي البته اتفاق بد هم داشت. خامس رودريگس، مهاجم كلمبيايي رئال در همان ابتداي نيمه دوم بازي بعد از احساس درد در عضله دوقلوي پشت پايش، ديگر نتوانست به بازي ادامه دهد و درخواست تعويض داد. اين احتمال وجود دارد كه او نتواند تيمش را در بازي‌هاي جام باشگاه‌هاي جهان در مراكش همراهي كند. نشست خبري كارلو آنچلوتي، مربي رئال بعد از پايان بازي روی چند نكته متمركز شده بود؛ عملكرد قابل قبول دفاعي تيم، درخشش كريس و مصدوميت خامس و...

تحليل بازي
ديدار خوبي بود چون جلوي تيمي بازي مي‌كرديم كه به شدت روي حريف فشار مي‌آورد و خيلي هم تهاجمي است؛ تيمي كه خوب فوتبال بازي مي‌كند. ارزيابي من از بازي در كل بسيار خوب است، ما خوب بازي كرديم، در عقب زمين با قدرت ظاهر شديم و نگذاشتيم خطر چنداني دروازه‌مان را تهديد كند. سرعت‌مان هم خوب بود... حريف سعي مي‌كرد با استفاده از تعداد زياد بازيكنان در زمين ما نفوذ كند اما همه تيم در كار دفاعي عالي بودند و اين خيلي مهم است چون وقتي در خط حمله‌ات بازيكن زياد داري و باز هم خوب از پس كار دفاعي برمي‌آيي، اين بدين معناست كه تيم دارد كار گروهي خوبي ارائه مي‌دهد... توانستيم به روند بردهايمان ادامه بدهيم و اميدوارم بازي‌هاي بيشتري را به همين منوال پشت ‌سر بگذاريم.

خستگي جسمي در بازيكنان
بچه‌ها را از نظر جسمي خسته نمي‌بينم. آنها در نيمه اول بازي با قدرت ظاهر شدند و براي شكل دادن موقعيت گل از هيچ تلاشي فروگذار نكردند. در نيمه دوم هم حسابي روي بازي تسلط داشتيم و به خوبي از پس دفاع برآمديم.

خامس
عضله دوقلوي پاي خامس آسيب ديده. بايد آزمايش‌هاي لازم رويش انجام شود و طي روزهاي آينده مشخص خواهد شد كه وی در چه وضعي است. طبيعي است كه از بابت اين ماجرا خوشحال نباشيم اما به ‌هر ‌حال بازيكن براي قرار دادن جاي او داريم. بايد روي خوب شدن ايسكو و خديرا كار كنيم.

رونالدو
داشتن اين بازيكن براي ما يك مزيت به حساب مي‌‌آيد. او روزهاي بسيار خوبي را مي‌گذراند. انگيزه‌‌اش به شكل فوق‌‌العاده‌اي بالاست و از نظر جسمي هم در اوج خودش قرار دارد... او را از زمين بيرون كشيدم تا استراحت كند.

برچسب‌ها: انچلوتی کریستیانو رونالدو رئال مادرید

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

26 5

138 هت ریگ1393/09/17

عفی خطر رئال: فقط کریس

8 دی (13:59)


رئال مقدس رومز: عشق است مادرید

18 آذر (21:35)


ارتش سرخ6666: بزرگمهر آیتی قدرت 458 اروند هومن قدرت314 هورداد شریف قدرت268 تو لیست فروش

18 آذر (17:03)


456ئئ: بی ادب!!!

18 آذر (15:06)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi