خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,111

عربستان نه، رونالدو در مادرید رویت شد!

عربستان نه، رونالدو در مادرید رویت شد!
تصاویری منتشر شده که نشان می‌دهد کریستیانو رونالدو را در شهر مادرید نشان می دهد.
به گزارش "ورزش سه"، چندی قبل بود که مصاحبه طوفانی و عجیب و غریب کریستیانو رونالدو علیه باشگاه منچستریونایتد و سرمربی هلندی این تیم یعنی اریک تن‌هاخ حواشی بسیار زیادی را به وجود آورد.
نهایتا بعد از حواشی فراوان در حین برگزاری رقابت های جام جهانی بود که رسماً اعلام شد فوق ستاره پرتغالی قرارداد خود را با باشگاه منچستریونایتد فسخ کرده و در ادامه فصل باید در تیم دیگری به میدان برود.
بعد از اتمام جام جهانی شایعات درباره آینده کریستیانو رونالدو به اوج خود رسیده اما اخیراً اکثر قریب به اتفاق اخبار حکایت از آن داشته که این بازیکن برای انتقال به النصر با این باشگاه عربستانی به توافق دست یافته و با قراردادی نجومی به این تیم می پیوندد.
اگرچه اکثر اخبار پیرامون رونالدو به انتقال احتمالی او به النصر عربستان مربوط می‌شود اما هنوز هیچ چیز به شکل کامل قطعی نشده است. در همین راستا ویدئویی در رسانه های اجتماعی دست به دست شده که نشان می دهد کریستیانو رونالدو شب گذشته در مادرید بوده است. این فوق ستاره پرتغالی با ظاهری خاص و ماشین غول پیکرش در این شهر دیده شده اما مشخص نیست که حضور دوباره او در مادرید به چه دلیل بوده است

برچسب‌ها: رونالدو کریستیانو رونالدو رئال مادرید النصر عربستان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 1

101 استقلال چایپارا1401/10/09

رئالمحمد: رفت النصر ولی

10 دی (11:05)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi