خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

صحبت های بونوچی بعد از تساوی مقابل بفنش ها

صحبت های بونوچی بعد از تساوی مقابل بفنش ها
بدون شک لئوناردو بونوچی را می توان بهترین بازیکن یوونتوس و حتی بهترین بازیکن زمین نام برد و در طول 90 دقیقه بازی بدون اشتباه و خطا بازی را دنبال کرد و یک رهبر عالی در خط دفاعی بانوی پیر بود.

بونوچی در پایان دیدار گفت: "این بازی با نتیجه ی مساوی به پایان رسید و شما نمی توانید انتظار داشته باشید که در تمامی مسابقات پیروز شوید و امروز مقابل فیورنتینا این اتفاق افتاد."

"ما بازی و نمایش خود را ادامه خواهیم داد و دو امتیاز در این مسابقه از دست دادیم اما دیدار فردای رم اهمیتی برای ما ندارد و توجهی به نتیجه ی آنها نداریم."

وی به سیستم 3 مدافع و 4 مدافع اشاره کرد و گفت: "برای من تفاوتی ندارد و در تمام سیستم ها می توانم بازی کنم. من تلاش خواهم کرد بهترین نمایش را در هر سیستمی که هستم به اجرا بگذارم."

بونوچی در پایان گفت: "این تساوی یک گام به عقب برای ما حساب می شود ولی الان به فکر دیدار مقابل اتلتیکو مادرید هستیم و برای برتری به میدان خواهیم رفت."

برچسب‌ها: سری آ یووه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

99 سلام برتو دوست1393/09/15

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi