خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

ساسولو 1-0 یووه: از بازگشت بزرگ خبری نیست!

ساسولو 1-0 یووه: از بازگشت بزرگ خبری نیست!
ساسولو 1-0 یووه: از بازگشت بزرگ خبری نیست!یوونتوس در دیدار خارج از خانه مقابل ساسولو با ارائه عملکردی ضعیف در مقابل این تیم 1-0 شکست خورد تا امیدهایش برای کسب سهمیه کمرنگ شود. یوونتوس امشب در هفته سی‌ام سری آ در خانه ساسولو به مصاف این تیم رفت و با گلی که از دفرل دریافت کرد با نتیجه 1-0 شکست خورد.
ساسولو در خانه بهتر از حریفش شروع کرد و در دقیقه 21 موقعیتی خوب به دست آورد اما شوت باجرامی را پرین دفع کرد تا دروازه یووه بسته بماند.
چند دقیقه بعد نوبت به موقعیت مشابهی این بار روی دروازه ساسولو بود. یوونتوس ظرف چند دقیقه صاحب سه کرنر پیاپی شد و در آخرین کرنر ارسال پاردس در محوطه جریمه شلوغ ساسولو می‌رفت وارد دروازه شود که ارلیچ با یک دست توپ را از روی خط دروازه بیرون کشید.
در دقیقه 34 یووه از سمت راست صاحب یک کرنر دیگر شد این بار کاستیچ توپ را روی دروازه حریف ارسال کرد. برمر مدافع پیش‌تاخته بیانکونری توپ ارسالی را به ضربه سر به سمت دروازه ساسولو فرستاد اما ضربه او دقت لازم را نداشت و از بالای دروازه بیرون رفت. نیمه اول با تساوی بدون گل دو تیم به پایان رسید.

در شروع نیمه دوم لوپز از فاصله 25 متری دروازه یووه تصمیم به شوت‌زنی گرفت و ضربه پرقدرت او می‌رفت در گوشه بالای دروازه بیانکونری آرام بگیرد که پرین با شیرجه به سمت چپ این توپ را دفع کرد. ساسولو در دقایق بعدی به فشار خود روی دروازه یووه افزود. اگر درخشش پرین نبود ساسولو در دقایق ابتدایی نیمه دوم به گل می‌رسید. ساسولو در دقیقه 57 روی یک کرنر و ضربه دفرل تعویضی می‌توانست به گل برسد اما پرین این بار هم در دفع توپ موفق بود.
چند دقیقه بعد یووه توسط دی‌ماریا و کوادرادو خطرناک ظاهر شد. دانیلو شوت خوبی به سمت دروازه ساسولو شلیک کرد اما دروازه‌بان این تیم موفق شد دروازه‌اش را بسته نگه دارد. در دقیقه 62 ساسولو بهترین موقعیت خود را به دست آورد. هنریک که توسط پاردس و برمر تحت فشار بود شوتی به سمت دروازه یووه شلیک کرد. پرین هم در دفع توپ ناکام بود اما گاتی در آخرین لحظه توپ را از روی خط برگرداند.

یک دقیقه بعد ساسولو تیر دروازه را به لرزه درآورد. بعد از ارسال کرنر باجرامی از زاویه بسته شانس خود را امتحان کرد. شوت او دقت لازم را نداشت اما گاتی نزدیک بود دروازه خودی را باز کند که از شانس خوب او توپ به تیر دروازه برخورد کرد.

فشارهای بی‌امان ساسولو سرانجام در دقیقه 64 به ثمر نشست. یک بار دیگر یووه در دفع مناسب توپ روی ارسال کرنر ساسولو ناموفق بود و دفرل تعویضی از فاصله 15 متری با یک ضربه والی توپ را وارد دروازه بیانکونری کرد.
یووه بعد از دریافت گل عملکرد بهتری داشت. دی‌ماریا توپ خوبی از کیه‌زا دریافت کرد و با استفاده از تکنیکش یک مدافع را پشت سر گذاشت اما شوت او از بالای دروازه عبور کرد.
در آخرین دقایق مسابقه هر دو تیم به فاصله کوتاهی دروازه همدیگر را تهدید کردند. ابتدا گاتی وارد محوطه جریمه ساسولو شده و سرنگون شد. یوونتوسی‌ها امیدوار بودند یک پنالتی به سود آن‌ها اعلام شود اما داور نظر دیگری داشت. ساسولو بلافاصله به سمت دروازه یووه هجوم برد و شوت هارویی از بالای دروازه عبور کرد تا دقایق پایانی بدون گل سپری شود.
بازی در نهایت با پیروزی 1-0 ساسولو به پایان رسید. یوونتوس که در روزهای اخیر اسپورتینگ را در لیگ اروپا شکست داده با این شکست 44 امتیازی شد. شاگردان آلگری با 30 بازی در رتبه هفتم جدول سری آ قرار دارند.

برچسب‌ها: یووه سری آ ساسولو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

74 Mehr.n.b1402/01/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi